ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر تازه از ذن واچ 3 ایسوس که وجود صفحه گرد برای آن را تایید می کنند

چند روز پیش، تصاویر مربوط به برچسب دایره ای شکلی که از جانب FCC برای ذن واچ 3 طراحی شده بود به بیرون درز کرد و این گمانه زنی را تقویت نمود که ساعت هوشمند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

چند روز پیش، تصاویر مربوط به برچسب دایره ای شکلی که از جانب FCC برای ذن واچ 3 طراحی شده بود به بیرون درز کرد و این گمانه زنی را تقویت نمود که ساعت هوشمند بعدی از سوی ایسوس صفحه ای گرد خواهد داشت. اگر خاطرتان باشد هم ذن واچ و هم ذن واچ 2 نمایشگرهای چهارگوش داشتند و این خبر می تواند موید اعمال تغییر و تحولات اساسی در گجت مورد بحث باشد.

حالا با استناد به تصاویری که روز قبل منتشر شده اینطور به نظر می آید که گمانه زنی ها صحت دارند و ساعت هوشمند آتی ایسوس صفحه ای گرد خواهد داشت. گفتنی است عکس های امروز توسط کمیسیون ارتباطات ملی چین منتشر شدند و درنتیجه بعید به نظر می رسد که معتبر نباشند.

برچسبی که پیشتر FCC برای این محصول منتشر کرده بود حکایت از آن داشت که ذن واچ 3 بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ دارد و حالا عکس های منتشر شده نیز این امر را تایید می کنند. در کناره این ساعت سه دکمه برای تنظیم و کار با منوها دیده می شود و در قسمت پشت بدنه هم پین های کوچکی برای شارژ دستگاه قرار دارند.

لازم است اضافه نماییم که این محصول رسما در جریان نمایشگاه IFA 2016 که قرار است ماه آینده در برلین برگزار شود رونمایی می گردد.

Asus-ZenWatch-3-photos-leak-from-the-NCC (1) Asus-ZenWatch-3-photos-leak-from-the-NCC (2) Asus-ZenWatch-3-photos-leak-from-the-NCC (3) Asus-ZenWatch-3-photos-leak-from-the-NCC (4) Asus-ZenWatch-3-photos-leak-from-the-NCC

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی