ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توسعه تبلت گیمینگ Nvidia Shield Tablet 2 به «دلایل تجاری» متوقف شده است

طی چند ماه گذشته، گزارش های غیر رسمی حاکی از آن بودند که انویدیا مشغول توسعه تبلتی جدید است که در نقش مدل جدید خانواده تبلت های Shield این کمپانی ظاهر می شود. اگرچه بسیاری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

طی چند ماه گذشته، گزارش های غیر رسمی حاکی از آن بودند که انویدیا مشغول توسعه تبلتی جدید است که در نقش مدل جدید خانواده تبلت های Shield این کمپانی ظاهر می شود. اگرچه بسیاری انتظار داشتند دیوایس Shield Tablet 2 در نمایشگاه IFA 2016 ماه آتی میلادی معرفی شود، اما به نظر می رسد که توسعه آن کنسل شده است.

چند ماه پیش، تبلت شیلد جدید انویدیا در پایگاه داده رگولاتوری FCC ایالات متحده رویت شد. معمولاً وقتی یک دستگاه در پایگاه داده FCC مشاهده می شود، یعنی در مراحل پایانی توسعه به سر می برد و دیگر تا معرفی رسمی آن زمان زیادی باقی نمانده. با این همه، ظاهراً انویدیا اخیراً نامه جدیدی برای FCC ارسال نموده و توسعه تبلت گیمینگ جدیدش را کنسل کرده است.

در این نامه آمده که توسعه دستگاه به «دلایل تجاری» نامشخص کنسل شده است. یکی از دلایل احتمالی را می توان فروش ضعیف تبلت های گیمینگ Shield Tablet و Shield Tablet K1 دانست که عملکرد تجاری مد نظر کمپانی مورد بحث را به ارمغان نیاوردند.

از سوی دیگر اما می توان احتمال داد که انویدیا تصمیم گرفته تا از قطعات جدیدی در دیوایس مورد اشاره استفاده نماید و به همین جهت، مجبور بوده تا ضمن کنسل کردن دیوایس قبلی، مستندات جدیدی به FCC ارائه دهد. باید افزود که بعد از انتشار این خبر، هنوز مشخص نیست تکلیف کنسول موبایل گیمینگ جدید انویدیا، تحت عنوان Nvidia Shield Portable چه خواهد بود و آیا در IFA 2016 معرفی می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی