ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوستر دعوتنامه سامسونگ برای IFA 2016 به رونمایی از ساعت هوشمند بعدی آن اشاره دارد

شاید نمایشگاه IFA دیگر اهمیت سابق را نداشته باشد، با این همه، هنوز هم از جمله هیجان انگیزترین رویدادهای سال برای علاقمندان به حوزه تکنولوژی محسوب می شود. در این رویداد، خیل عظیمی از دستگاه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

شاید نمایشگاه IFA دیگر اهمیت سابق را نداشته باشد، با این همه، هنوز هم از جمله هیجان انگیزترین رویدادهای سال برای علاقمندان به حوزه تکنولوژی محسوب می شود.

در این رویداد، خیل عظیمی از دستگاه ها و محصولات جدید پیش چشم بازدیدکنندگان قرار داده می شوند و تولیدکنندگان نیز تا پیش از برگزاری IFA دست به هرکاری می زنند تا هرطور که شده شمار بیشتری از افراد را برای  رونمایی از محصولات آتی خود ترغیب و مشتاق نمایند.

طبق اعلام برگزارکنندگان، این نمایشگاه قرار است که چهاردهم شهریور ماه امسال برگزار شود اما درست مانند همیشه انتظار می رود نام های بزرگ شرکت کننده در آن، اندکی زودتر دست به کار شده و کنفرانس های خبری خود را برای رونمایی از تازه ترین محصولاتشان برپا نمایند.

طبق سنوات گذشته، این بار نیز سامسونگ پوستری را منتشر کرده و در آن مشخص نموده که کنفرانس خبری اش را در تاریخ یازدهم شهریور ماه راس ساعت 13:30 تا 14:30 برگزار می کند.

Samsung-IFA-2016-invite

همانطور که مشاهده می کنید این پوستر عقربه های ساعت را نشان می دهد که می توان آنها را نشانه ای دال بر رونمایی حتمی از اسمارت واچ بعدی شرکت مورد بحث دانست. البته این مساله مستقیما هم مطرح نشده اما با استناد به این نکته که Gear S2 هم سال قبل در جریان IFA رونمایی شد و گزارشات منتشر شده اخیر نیز حکایت از رونمایی نسخه بعدی آن در جریان نمایشگاه امسال دارند، می توان اینطور نتیجه گرفت که شهریور ماه در برلین چشممان به جمال این محصول روشن می شود.

از جمله مشخصات و امکانات این پوشیدنی می توان به سیستم عامل تایزن، طراحی ارگونومیک، نمایشگر با کیفیت، عملکرد فوق العاده و حاشیه چرخنده آن برای پشت سر گذاشتن تجربیات بی مانند اشاره نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • m.sarv
    m.sarv | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    یک ساعت واسه یه ساعت!!!! زیاد نیست؟؟؟

مطالب پیشنهادی