ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت اخیر OnePlus 3 مشکلات کاربران را بیشتر می کند

تلفن همراه وان پلاس 3 در حال دریافت به روز رسانی برای رفع مشکلات مختلف از جمله باگ عجیب و دردسرساز ریستارت شدن خود به خودی است. این فایل 26 مگابایتی ظاهراً کیفیت تماس را ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

تلفن همراه وان پلاس 3 در حال دریافت به روز رسانی برای رفع مشکلات مختلف از جمله باگ عجیب و دردسرساز ریستارت شدن خود به خودی است. این فایل 26 مگابایتی ظاهراً کیفیت تماس را نیز افزایش خواهد داد.

در لاگ تغییرات اعلام شده توسط کمپانی مورد بحث، مواردی همچون «رفع عیب های مختلف و بهینه سازی برای اپراتورها» عنوان شده، اما مشکل اصلی این است که با نصب به روز رسانی فوق، برخی از مشکلات قبلی حذف شده، برخی به قوت خود باقی می مانند، و حتی مسائل و ایرادات جدیدی به آن اضافه می شوند.

به عنوان مثال کاربران OnePlus 3 که این بسته را روی موبایلشان نصب کرده اند، می گویند پس از به روزرسانی قابلیت پرداخت موبایلی Android Pay عمل نمی کند. همچنین سیستم فوکوس خودکار دوربین جلو نیز از کار افتاده و اپلیکیشن Doze نیز دائماً نوتیفیکیشن ها را حذف می کند.

گفتنی است از آنجا که بسته امنیتی ماه آگوست در این آپدیت جای نگرفته، ظاهراً آسیب پذیری Quadrooter هنوز یکی از تهدیدات اصلی برای کاربران این اسمارت فون به شمار می رود.

oneplus3_update_harm_0

یکی از مسائلی که بیشتر کاربران از آن شکایت دارند، افت سریع شبکه ارتباطی از 4G LTE به 3G و سپس به 2G است. گویا برای رفع این مشکل راه حلی وجود دارد: برای قفل کردن سیگنال LTE روی موبایل می توان کد *#*#4636#*#* را در شماره گیر وارد نموده و وارد بخش «اطلاعات تلفن همراه» شوید. سپس قسمت «نوع شبکه ارتباطی» را انتخاب نموده و حالت «فقط LTE» را فعال سازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    گوشیش یکی از بهترین گوشی هدست ولی شرکتش توی بخش نرم افزار کمی ضعیف هستش خوب بلاخره شرکت نومایی هستش سامسونگ الجی سونی هم اول کار همینطور پر مشگل و باگ داشتن ولی به مرور خوب شدن الانم وان پلاس داره گوشی های سخت افزار و کیفیت ساخت بالایی میسازه ولی بخش نرم افیاریشو اگر عالی مدیریت کنه ک بخوبی درستش کنه عالی میشه

  • | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    به خدا قسم که فقط سونی بلده گوشی بزنه
    (امیدوارم نظرم به زباله دونی نره)

مطالب پیشنهادی