ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون BeoVision 14 با پلتفرم اندروید و رزولوشن 4K معرفی شد [تماشا کنید]

کمپانی 91 ساله Bang & Olufson محصول جدیدی با نام BeoVision 14 معرفی کرده که دومین تلویزیون این کمپانی با رزولوشن 4K محسوب می گردد. این دستگاه طراحی مربعی شکل BeoVision 11 را به ارث برده و فضای پایین ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

کمپانی 91 ساله Bang & Olufson محصول جدیدی با نام BeoVision 14 معرفی کرده که دومین تلویزیون این کمپانی با رزولوشن 4K محسوب می گردد.

این دستگاه طراحی مربعی شکل BeoVision 11 را به ارث برده و فضای پایین نمایشگر به سیستم صوتی و بلندگوها اختصاص دارد، ضمن اینکه ساختار مشبک و چوبی خروجی صدا در رنگ های مختلف عرضه می شود.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد BeoVision 14 استفاده از چوب بلوط در ساخت آن است، به نحوی که چندین ردیف از چوب این درخت خروجی بلندگوها را می پوشانند. همچنین چارچوب اصلی دستگاه از آلومینیوم ساخته شده.

محصول جدید B&O در سه حالت قابل استفاده خواهد بود: نصب روی پایه متحرک، قرار گرفتن روی زمین با پایه ثابت، یا نصب روی دیوار. علاوه بر این، سیستم بلندگوی این دستگاه از نوع دوکاناله با آرایش سه گانه است و پروفایل های مختلف صوتی مانند حالت فیلم یا حالت شبانه در آن تعبیه شده اند.

BO-Beovision14-Android-TV_1

جذاب ترین ویژگی BeoVision 14 این است که از پلتفرم Android TV بهره می گیرد، یعنی می توان اپلیکیشن های اندرویدی خاصی را روی آن اجرا کرده یا از سامانه Google Cast برای ارسال محتوا از طریق تلفن همراه یا تبلت به تلویزیون استفاده نمود. همچنین قابلیت اتصال بلندگوهای وایرلس نیز به دستگاه فوق نیز وجود دارد.

BeoVision 14 به پنل 4K مجهز بوده و در دو سایز 44 و 55 اینچ به بازار عرضه می شود، اما ظاهراً از حالت تصویر HDR پشتیبانی نخواهد کرد. به عقیده کارشناسان عدم پشتیبانی از HDR برای تلویزیون 4K در سال 2016 نابخشودنیست، به خصوص نمونه ای که با این قیمت گزاف به فروش می رسد.

گفتنی است این تلویزیون نیز همانند دیگر محصولات Bang & Olufson رده قیمتی بسیار بالایی داشته و برای مشتریان خاصی ارائه می گردد: مدل 40 اینچی BeoVision 14 برابر با 6700 دلار قیمت گذاری شده و نمونه 55 اینچی آن به قیمت 9300 دلار فروخته می شود.

در ادامه ویدئوی معرفی این تلویزیون خاص را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    هیچ وقت از تلفیق تکنولوژی با هنرهای دستی و سنتی خوشم نیومده.

  • mohammad
    mohammad | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    قیمت نجومی ای داره!!!!

مطالب پیشنهادی