ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

توییتر به زودی حالت شب را به اپلیکیشن iOS خود اضافه خواهد کرد

اگر شما هم از آن دسته کاربران تلفن های هوشمند هستید که شب ها پیش از خواب، از دیوایس خود استفاده می کنید، منتظر خبرهای خوبی باشید. به نظر می رسد که توییتر با توجه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اگر شما هم از آن دسته کاربران تلفن های هوشمند هستید که شب ها پیش از خواب، از دیوایس خود استفاده می کنید، منتظر خبرهای خوبی باشید. به نظر می رسد که توییتر با توجه به استقبال سیستم های عامل و اپلیکیشن های مختلف از حالت شب، قصد دارد پس از ارائه این حالت در اپلیکیشن اندروید خود آن را به نسخه iOS نیز اضافه نماید.

در آخرین نسخه بتای توییتر که برای آی دیوایس ها منتشر شده، حالت شب مشاهده می شود که رنگ رابط کاربری اپلیکیشن را برای جلوگیری از فشار و آسیب به چشمان کاربر هنگام مطالعه شبانه، به رنگ های تیره مبدل می کند.

این حالت فعلا در دسترس کاربران گزینش شده بتای توییتر قرار گرفته، بنابراین کاربران عادی برای بهره مند شدن از آن باید اندکی بیشتر منتظر بمانند. کسانی که به این حالت دسترسی دارند، می توانند گزینه فعال سازی اش را در تنظیمات اپ و بخش Display and Sound بیابند. کافیست سوئیچ Night Mode در این قسمت فعال شده تا رنگ رابط کاربری سفید رنگ توییتر جای خود را به رنگ های سرمه ای تیره و آبی رنگ بدهد.

IMG_2473.0.png-w600

این قابلیت مطمئنا کار در توییتر هنگام شب را آسان تر از همیشه خواهد کرد، اما هنوز گزینه ای برای سوئیچ خودکار میان رابط کاربری تیره و روشن بسته به زمان روز برای آن در نظر گرفته نشده است. به همین خاطر هر بار که بخواهید به رابط کاربری عادی برگردید، لازم است که دوباره به تنظیمات اپ مراجعه کرده و سوئیچ حالت شب را غیر فعال کنید.

متأسفانه هنوز مشخص نیست که حالت شب چه زمانی در اختیار کلیه کاربران iOS قرار خواهد گرفت، اما با توجه به این که بین ارائه این حالت در نسخه بتای اپ اندروید و عرضه نهایی اش دو ماه فاصله بود، انتظار می رود که انتشار قابلیت یادشده برای کاربران iOS نیز همین مقدار به طول بینجامد.

IMG_2477.0.png-w600

حالت شب و حالت تاریک قابلیت هایی هستند که به سرعت در اپلیکیشن ها فراگیر شده اند؛ نه فقط به خاطر فشار کمتر روی چشم ها، بلکه به این خاطر که می توانند نور آبی ساطع شده از نمایشگرهای تلفن های هوشمند را نیز کاهش دهند تا کاربران بتوانند از اثرات منفی این نور بر سیکل خوابشان در امان مانده و راحت تر به خواب بروند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ashkanreal
    ashkanreal | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    بعد از استقبال از تم تیره توئیتر در ویندوز 10 موبایل تصمیم گرفت حالت شب رو به سایر سیستم ها ببره.

مطالب پیشنهادی