ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی انبار؛ اپلیکیشنی برای مدیریت آسان امور ثبت، نگهداری و فروش کالا

اگر از کسبه ی بازار باشید، مطمئناً مدت زمان زیادی است که با حساب و کتاب های دفتری و فاکتورهای بی شمار سر و کله می زنید؛ فاکتورهای  فیزیکی که اغلب زیر دست و پا ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

اگر از کسبه ی بازار باشید، مطمئناً مدت زمان زیادی است که با حساب و کتاب های دفتری و فاکتورهای بی شمار سر و کله می زنید؛ فاکتورهای  فیزیکی که اغلب زیر دست و پا گم شده و انبوهی از خریداران و فروشندگان را معطل خود می کنند.

امروز قصد داریم اپلیکیشنی کاربردی برای سر و سامان بخشیدن به حساب های دفتری را به شما معرفی کنیم. اپلیکیشن «انبار» محصول «گروه برنامه نویسی اورنج» با امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد، قصد دارد امور نگهداری، ثبت و حتی فروش را از حالت سنتی درآورده و برای صاحبان مشاغل آسان تر از گذشته کند.

اگر اپلیکیشن انبار را دانلود و با شناخت کامل از آن استفاده کنید، این اطمینان را به شما می دهیم که دیگر از روش های سنتی و کاغذی برای ثبت و سازماندهی خرید و فروش اجناس خود استفاده نخواهید کرد.

com.orange.anbar10

اما نحوه ی استفاده از آخرین محصول تولیدی گروه برنامه نویسی اورنج چگونه است؟ پس از دانلود و نصب این اپلیکیشن در نوار بالایی با چند بخش مختلف مانند لیست کالاها، مدیریت فاکتورها و... مواجه خواهید شد. در نوار پایینی اپلیکیشن انبار نیز با فیلدهایی چون: جست و جو، ساخت فاکتور، اسکن بارکد، ثبت کالا و ساخت بارکد سر و کار دارید.

بهتر است پیش از هرچیزی به بخش ثبت کالا سری بزنید تا از طریق آن کالاهای قابل فروش خود را ثبت کنید. در این بخش باید اطلاعاتی مانند وزن، قیمت، تعداد و شماره بارکد کالا را وارد کنید و سپس برای آن تصویر مناسبی در نظر بگیرید.

حال فرض کنید یک لباس فروش هستید و کالای شلوار خود را همراه با تمامی اطلاعات آن اعم از وزن، قیمت تعداد و... درون اپلیکیشن ثبت کرده اید. یک خریدار برای خرید 10 عدد شلوار نزد شما می آید و در قبال خرید خود از شما فاکتور طلب می کند.

به راحتی و بدون استفاده از قلم، کاغذ تلفن همراه خود را بردارید، اپلیکیشن انبار را باز کرده و به بخش ثبت فاکتور بروید. در این بخش کافیست اطلاعات خریدار را وارد کنید و سپس کالایی که خریدار می خواهد را به همراه تعداد آن تیک بزنید.

com.orange.anbar3

فاکتور به صورت خودکار ایجاد می شود، و حالا با چاپ فایل پی دی اف و یا ارسال آن برای خریدار قادر به ارائه ی فاکتور به او هستید. پس از این مرحله نیز در صورت خواست شما تعداد خریدی که خریدار از شما انجام می دهد از تعداد کل موجود محصول کسر خواهد شد. امکانات انبار به همین جا ختم نمی شود. علاوه بر مواردی که گفته شد، قادر هستید کالاهای خود را از طریق اسکن بارکد آن ها در اپلیکیشن مذکور ثبت کرده و یا حتی برای آن ها بارکد اختصاصی بسازید.

از ویژگی های بارز این اپلیکیشن کاربردی نیز می توان به مواردی چون: محاسبه ی قیمت به سه روش مختلف، وجود فیلد وزن، واحدهای شمارش گوناگون، دو نوع فاکتور ساده و پیشرفته (همراه موارد بیشتر و امضای دیجیتال) و همچنین قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات ثبت شده اشاره کرد.

البته باید گفت که تمام قابلیت های انبار رایگان نبوده و برای دسترسی به نسخه ی کامل اپلیکیشن و در جهت حمایت از توسعه دهندگان داخلی باید دست به جیب شده و 5000 تومن وجه نقد، بابت این اپلیکیشن بپردازید.

در آخر نیز باید بگوییم با استفاده از اپلیکیشن انبار ضمن سهولت در انجام ثبت و نگهداری کالاهای خود، فروش این اجناس را  نیز تسریع کنید. همچنین می توانید با استفاده از این روش ضمن حذف روش های سنتی و کاغذبازی های روزانه، سهمی هرچند کوچک در حفظ و نگهداری طبیعت داشته باشید.

انبار

انبار

سازنده: گروه برنامه نویسی اورنج قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    دیجیاتو جان، قبلا هم یک بار گفتم بتون...لطفا لطفا لطفا وقتی می خواید یک برنامه یا به قول خودتون «اپلیکیشن» معرفی کنید، تو تیتر یا نهایتا همون خط اول اعلام کنید که این اپلیکیشن مربوط به کدام پلتفرم هست...بابا از شما که این کاره اید بعیده. من الان تا وسطای این متن و خوندم هنوز نفهمیدم حتی برنامه پی سی هست یا موبایل...بعدش اینکه حالا اندرویدی هست یا iOS... بابا بخدا همه از یک پلتفرم استفاده نمیکنن و متفاوت هستن...
    با تشکر

    • JustME
      JustME | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

      كاملا درسته و من هم معمولا به اين داستان برميخورم.

مطالب پیشنهادی