ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آخرین نسخه بتای اپ گوگل انیمیشن جدیدی به دکمه جستجوی نکسوس لانچر اضافه کرده است

اگر نسخه فاش شده نکسوس لانچر را روی موبایل تان نصب کرده باشید، حتما متوجه شده اید که یکی از انیمیشن های آن کار نمی کند. در آخرین نسخه بتای اپلیکیشن جستجوی گوگل، اگر روی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

اگر نسخه فاش شده نکسوس لانچر را روی موبایل تان نصب کرده باشید، حتما متوجه شده اید که یکی از انیمیشن های آن کار نمی کند. در آخرین نسخه بتای اپلیکیشن جستجوی گوگل، اگر روی دکمه جستجو اشاره کنید شاهد نمایان شدن نوار جستجو خواهید بود، اما نه با انیمیشن های نرم و روانی که از متریال دیزاین انتظار دارید.

شاید با خود فکر کنید: "آیا واقعا یک انیمیشن این قدر حائز اهمیت است؟" بله، پاسخ این سوال همواره مثبت است. یکی از کاربران ردیت با کند و کاو در آخرین نسخه بتای گوگل به این نکته پی برده که در حقیقت یک انیمیشن جدید برای باز شدن نوار جستجو وجود دارد. این انیمیشن را می توانید در تصویر گیف پایین مشاهده کنید:

این موضوع نشان گر آن است که گوگل این روزها نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند لانچر جدید خود را سر موقع برای نکسوس های بعدی آماده کند. توجه داشته باشید اگر می خواهید این تغییرات را خودتان مشاهده کنید، می بایست آخرین نسخه بتای اپلیکیشن گوگل را دریافت نمایید.

فایل APK آخرین نسخه بتای اپ گوگل (v6.3.30) را می توانید مستقیما از پلی استور یا از وبسایت APK Mirror دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۱۹ فروردین ۱۳۹۶

    خوبه

مطالب پیشنهادی