ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امضای تفاهم‌ نامه همکاری میان ایرانسل و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

ایرانسل و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تفاهم‌ نامه همکاری مشترک در زمینه توسعه صنعت گردشگری امضا کردند و بر همین اساس، روابط عمومی اپراتور دوم کشورمان بیانیه خبری این رویداد را برای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۰

ایرانسل و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تفاهم‌ نامه همکاری مشترک در زمینه توسعه صنعت گردشگری امضا کردند و بر همین اساس، روابط عمومی اپراتور دوم کشورمان بیانیه خبری این رویداد را برای دیجیاتو ارسال نموده است. در ادامه متن نگارش شده از سوی ایرانسل را مطالعه می فرمایید.

این تفاهم‌نامه با حضور مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرتضی براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل امضا شد.

مدیرعامل ایرانسل در این مراسم با اشاره به پیشرو بودن این اپراتور در راه‌اندازی و توسعه نسل سوم و چهارم اینترنت همراه (3G/4G) و راه‌اندازی گسترده‌ترین شبکه اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) به کاهش چشمگیر فاصله ایران با جهان در زمینه توسعه فناوری‌های مخابراتی اشاره و تصریح کرد که با تلاش‌های صورت گرفته، ایران فاصله تکنولوژیکی با کشورهای پیشرفته جهان ندارد.

دزفولی گسترش زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی را لازمه ورود گردشگران خارجی و ارتباط با جهان خارج دانست و بر این نکته تاکید کرد که درگیر کردن شرکت‌های دانش‌بنیان، لازمه پیشرفت در این زمینه است که ایرانسل همواره در این زمینه پیشگام بوده است.

در این مراسم همچنین رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر همگرایی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، از جمله مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه توسعه صنعت گردشگری، این همگرایی را فرصتی مهم و امکانی قابل توجه برای جهش سریع ایران در رقابت منطقه‌ای در توسعه گردشگری دانست.

بر اساس این گزارش، تفاهم‌نامه همکاری بین ایرانسل و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با توجه به ضرورت ارائه خدمات بهینه به گردشگران داخلی و بین‌المللی و استفاده از خدمات، توانمندی‌ها و زیرساخت ارتباطی ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران جهت ارائه خدمات بهتر به گردشگران و به منظور افزایش تعداد گردشگران و رونق بیشتر صنعت گردشگری و با در نظر گرفتن اهمیت استفاده از ابزارها و تکنیک‌های نوین از جمله تلفن همراه در ارتقای رضایتمندی از خدمات ارائه شده، توسط علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر روز شنبه 23 مرداد ماه در محل این سازمان به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه، طرفین همکاری خود را در جهت ارائه خدمات ویژه گردشگری برای گردشگران داخلی و بین‌المللی به منظور افزایش تعداد گردشگران و رونق صنعت گردشگری، ارائه خدمات ارزش افزوده به گردشگران و سایر کاربران بر بسترهای مخابراتی ایرانسل و توسعه زیرساخت‌های فنی و ارتقای پوشش شبکه در نقاط ویژه گردشگری گسترش خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rozbeh amoei
    rozbeh amoei | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    خب میراث فرهنگیمونم به زودی لو میره لابد ... ویرانسل به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم وارد شد.

مطالب پیشنهادی