ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر دیگری از Mi Note 2، فبلت شیائومی با صفحه نمایش خمیده

«Mi Note 2» فبلتی است که بسیاری از طرفداران شیائومی در انتظارش هستند و امروز، بار دیگر چندین تصویر از این محصول چینی منتشر شده که در نگاه ابتدایی، به راحتی شما را به یاد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

«Mi Note 2» فبلتی است که بسیاری از طرفداران شیائومی در انتظارش هستند و امروز، بار دیگر چندین تصویر از این محصول چینی منتشر شده که در نگاه ابتدایی، به راحتی شما را به یاد گلکسی نوت ۷ می اندازد.

در واقع، استفاده از صفحه نمایشی که لبه های کناری اش تا حد اندکی خمیده هستند، طراحی را به سمتی سوق داده که می توان گفت این موبایل، ترکیبی است از شیائومی Mi 5 و گلکسی نوت ۷ سامسونگ.

Xiaomi-Mi-Note-2-leak_72

جدا از ظاهر کلی، در زیر دستگاه می توان دو ردیف اسپیکر علاوه بر درگاه USB-C را مشاهده نمود. کلید فیزیکی هوم نیز مانند Mi 5، میزبان سنسور اثر انگشت است. این در حالیست که بیشتر شرکت های چینی،‌ از جمله هوآوی، علاقه دارند تا سنسور یاد شده را در پشت دستگاه جای دهند.

بر اساس شایعات قبلی، محصول مورد بحث از صفحه نمایشی ۵.۷ اینچ با رزولوشن QHD بهره می برد و همانطور که ذکر شد، از طرفین خمیده است.

Xiaomi-Mi-Note-2-leak_76

حافظه رم دستگاه ۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود در حالی که شیائومی یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را نیز در فبلت خود جای خواهد داد. محصول مورد اشاره به یک چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ هم تجهیز شده که پردازنده مرکزی آن، دارای ۴ هسته از نوت ۶۴ بیتی است.

Xiaomi-Mi-Note-2-leak_75

انتظار می رود که «Mi Note 2»، عنوان گران قیمت ترین موبایل شیائومی را از آن خود کند. مدتی پیش نیز خبر رسیده بود که این شرکت چینی تصمیم دارد موبایلی در بازه قیمتی ۶۰۰ دلار ارائه دهد و اکنون منابع خبری همین کشور قیمتی معادل ۵۲۵ دلار را برای فبلت تازه شیائومی گمانه زنی کرده اند. گفته می شود که شرکت مذکور تصمیم دارد در ۱۵ شهریور ماه، از Mi Note 2 رونمایی به عمل آورد.

Xiaomi-Mi-Note-2-leak_73

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Ali Hakimi
    Ali Hakimi | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    خخخخخخخ سامسونگ اگه این حرکت شیائومی رو ببینه در شرکتو میبنده بجاش فلافلی میزنه ?????
    برام جای سواله
    اپل بخاطر گوشه های گوشی اس سامسونگ (مدلای قبلی) ک میگفت شبیه ب ما زده شکایت کرده بود بعد اگه سامسونگ بخواد برا این کارشون ک کپی برابر اصل ساخته شکایت کنه ، در شرکت شیائومی تخته میشه ک

  • رضا H
    رضا H | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    نوت ۷ بعد مدل دومش، باز سامسونگ که پیشرو تو فناورییه یه محصول داد بیرون و دوستان زدن تو کار تقلید ....دمتوووووووووووووووون گرررررررررررر م

  • qwerty
    qwerty | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    کپی نوت۷

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی