ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر واقعی منتسب به نکسوس Sailfish فاش شدند

هنوز یکی دو ماه به معرفی رسمی موبایل های نکسوس امسال از سوی گوگل باقی مانده، اما تقریباً به خوبی آنها را می شناسیم. این دو تلفن همراه که توسط HTC ساخته می شوند، ویژگی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

هنوز یکی دو ماه به معرفی رسمی موبایل های نکسوس امسال از سوی گوگل باقی مانده، اما تقریباً به خوبی آنها را می شناسیم. این دو تلفن همراه که توسط HTC ساخته می شوند، ویژگی های مشترک زیادی دارند. بعلاوه گفته می شود با وجود ابعاد متفاوت، طراحی آنها نیز مشابه یکدیگر خواهد بود.

امروز وب سایت «اندروید پلیس» تصاویری واقعی از مدل «Sailfish» نکسوس را منتشر کرده که مدل کوچک تر بین دو دستگاه به شمار می رود و از صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی برخوردار است. این تصاویر تقریباً با رندرهایی که پیش تر منتشر شد، مطابقت دارند.

اگرچه کیفیت این دو عکس چندان مناسب نیست و تصویر اصلی به شیوه ای ناشیانه برش خورده، اما به راحتی می توان تشخیص داد که Sailfish شبیه به هیچکدام از اسمارت فون های نکسوس پیشین نخواهد بود. ظاهراً این دستگاه به رنگ مشکی-خاکستری طراحی شده و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، پایین تر از ماژول دوربین قرار گرفته.

گفتنی است نکسوس های جدید با نام های Sailfish و Marlin با آخرین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل یعنی اندروید 7.0 نوقا عرضه می شوند و ظاهراً هر دو دستگاه از چیپست اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهند گرفت.

همچنین طبق اخبار منتشر شده، تفاوت این دو مدل در ابعاد صفحه نمایش و طبیعتاً ظرفیت باتری است، به گونه ای که مدل Marlin صفحه ای 5.5 اینچی با رزولوشن QHD در اختیار داشته، و باتری بزرگ تری در آن تعبیه شده.

در ادامه دو تصویر منتسب به نکسوس Sailfish را ببینید:

Google-Nexus-Sailfish-live-photo-01

Google-Nexus-Sailfish-live-photo-02

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • javad
    javad | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    خیلی هم جدید طراحیش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی