ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس برای بررسی اپ ها در پلی استور نیازی به حساب کاربری گوگل پلاس نخواهید داشت

سال گذشته، گوگل در راستای برنامه بزرگش برای جداسازی شبکه های اجتماعی خود از دیگر سرویس ها، به تعامل میان گوگل پلاس و یوتوب خاتمه بخشید. حالا نوبت آن رسیده که همین اتفاق برای فروشگاه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

سال گذشته، گوگل در راستای برنامه بزرگش برای جداسازی شبکه های اجتماعی خود از دیگر سرویس ها، به تعامل میان گوگل پلاس و یوتوب خاتمه بخشید. حالا نوبت آن رسیده که همین اتفاق برای فروشگاه اپلیکیشن های اندروید یعنی پلی استور هم بیفتد.

اندروید پلیس ساعاتی پیش گزارش داده که گوگل قصد دارد تا شرط دارا بودن پروفایل گوگل پلاس برای بررسی و امتیازدهی به اپلیکیشن های پلی استور را از میان بردارد. این گزارش دقایقی پس از انتشار در اندروید پلیس، توسط وبسایت تک کرانچ که ایمیلی رسمی از سوی گوگل در مورد همین موضوع دریافت کرده بود به تأیید رسید.

کاربران از این پس می توانند با حساب کاربری گوگل خود به نوشتن بررسی برای اپ های پلی استور پرداخته و به آن ها امتیاز بدهند. البته این اقدام گوگل سبب می گردد تا در آینده کاربران دیگر شاهد پیشنهادات اپلیکیشن و بررسی های مخاطبین گوگل پلاس خود در پلی استور نباشند.

گوگل مدتی است که فرآیند تمرکز زدایی از گوگل پلاس را به عنوان یکی از مهم ترین سرویس های خود آغاز کرده، و تاکنون تعامل میان آن و دیگر اپلیکیشن هایش از جمله هنگ آوتز، فوتوز، یوتوب و Stream را قطع نموده است. جالب است بدانید که حتی Google Play Games نیز در اوایل امسال شرط دارا بودن پروفایل گوگل پلاس را از میان برداشته است.

اقدام اخیر گوگل را باید میخی دیگر بر تابوت سرویس گوگل پلاس بدانیم و ببینیم که آیا سرنوشت این شبکه اجتماعی هم به Google Graveyard یا فهرست پروژه های متوقف شده کمپانی ختم می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی