ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل جدیدM1 شرکت شارپ
تکنولوژی

درز تصاویر موبایل M1 شارپ؛ شباهت جالب به Mi 5 شیائومی

کمپانی ژاپنی شارپ محصولات مختلفی را در سبد فروش خود دارد، از جمله تلفن های هوشمند اندرویدی که از لحاظ کیفیت تصویر و نمایشگرهای بدون حاشیه در سری Aquos، از دیگر محصولات شرکت های دیگر متمایز ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

کمپانی ژاپنی شارپ محصولات مختلفی را در سبد فروش خود دارد، از جمله تلفن های هوشمند اندرویدی که از لحاظ کیفیت تصویر و نمایشگرهای بدون حاشیه در سری Aquos، از دیگر محصولات شرکت های دیگر متمایز می شوند. حال تصاویری از محصول تازه این شرکت با عنوان M1 در فضای مجازی منتشر شده که با طراحی های قبلی موبایل ها شارپ متفاوت بوده و شباهت قابل توجهی با محصولات کمپانی چینی شیائومی دارد.

شارپ یکی از نام های قدیمی در صنعت تولید محصولات تکنولوژیک در دنیا به حساب می اید که علی رغم در اختیار داشتن تکنولوژی های پیشرو (به خصوص در عرصه نمایشگرها) در یکی دو سال اخیر از لحاظ مالی با مشکلات عدیده ای مواجه بود و سرانجام با قیمت 3.5 میلیارد دلار به کمپانی تایوانی فاکسکان واگذار شد. با این تفاسیر موبایل جدید M1 اولین محصول بعد از این واگذاری خواهد بود، نمونه ای که شباهت زیاد آن به شیائومی Mi 5 غیر قابل اغماض است.

Sharp-M1-leak_1

اگر بتوان به صحت تصاویر منتشر شده اطمینان کرد، موبایل جدید شارپ در عوض دکمه فیزیکی هوم، مجهز به سه دکمه لمسی در زیر نمایشگر خواهد بود. به مانند دیگر تلفن های هوشمند شرکت ژاپنی، حاشیه نمایشگر مدل جدید نیز بسیار کم بوده و در هر دو لبه سمت راست و چپ شاهد حضور دکمه های فیزیکی هستیم.

تصاویر منتشر شده حاوی اطلاعاتی در خصوص مشخصات سخت افزاری Sharp M1 نیستند، اما شنیده های قبلی حاکی از حضور نمایشگری 5.5 اینچی با کیفیت تمام اچ دی،  3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در آن دارند. استفاده از چیپ مجتمع MT6753 مدیاتک در این موبایل میان رده نیز چندان دور از ذهن نیست. ضمن این که گفته می شود از دوربین اصلی و سلفی این موبایل هر دو مجهز به سنسور های 13 مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی مورد نیاز این مجموعه نیز قرار است از طریق یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی تامین شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Baarno Co
    Baarno Co | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    الان هر شرکتی بخواد گوشی جدید تولید کنه بالاخره شبیه یه گوشی دیه هست

  • Amir_Es
    Amir_Es | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    همین مونده بود از چینی ها هم کپی کنن

مطالب پیشنهادی