ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قسمت بعدی سری بازی Red Dead در تاریخ 17 شهریور رونمایی خواهد شد [شایعه]

شاید کنفرانس E3 2016 سونی با وجود بازی های گوناگون توانست هرکسی را به وجد بیاورد، ولی بازه زمانی این رویداد خیلی ها را به فکر انداخت؛ چرا رویداد امسال ژاپنی ها تنها حدود 70 ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

شاید کنفرانس E3 2016 سونی با وجود بازی های گوناگون توانست هرکسی را به وجد بیاورد، ولی بازه زمانی این رویداد خیلی ها را به فکر انداخت؛ چرا رویداد امسال ژاپنی ها تنها حدود 70 دقیقه طول کشید؟ گمانه زنی ها ادامه داشت تا این که بعضی گزارشات از حضور قسمت بعدی فرنچایز محبوب Red Dead خبر دادند.

به نظر می رسید کمپانی محبوب راک استار می خواست این عنوان را به E3 بیاورد، ولی به واسطه شباهت تریلر بازی به کشتاری که پیش از نمایشگاه به راه افتاد، تصمیم گرفت معرفی Red Dead جدید را عقب تر بیاندازد. اکنون گزارش های جدیدتری به دست رسیده اند که نشان می دهند تنها چند هفته تا رونمایی از ساخته جدید راک استار باقی مانده است.

بر اساس گفته Colin Moriarty از کانال یوتوب Kinda Funny Games، افرادی به او خبر داده اند که عنوان جدید سازنده جی تی ای به مراسم PlayStation Meeting خواهد آمد و پس از مدت ها شاهد بازی خواهیم بود. نکته جالب اینجاست Colin افزود شایعات قدیمی حقیقت داشته و راک استار می خواسته معرفی پروژه بعدی خود را به کنفرانس ژاپنی ها بسپارد. اما شباهت قسمتی از تریلر با کشتار منطقه Oralando آن ها را از تصمیم خود باز داشت.

چون شایعات نشان می دهند سونی PlayStation Meeting را به مناسبت رونمایی از پلی استیشن نئو برگزار خواهد کرد، حضور چنین عنوان بزرگی می تواند خیلی ها را به خرید کنسول میان نسلی ژاپنی ها ترغیب کند. رویداد PlayStation Meeting هفتم سپتامبر سال جاری برابر با 17 شهریور ماه برگزار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • حسین معصومی
    حسین معصومی | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    رد ددد فوق العاده بود
    این ورژن هم حتما فوق العاده هست

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    تا سونی پلی استیشن پلاس رو با گوگل گیم یکی نکنه ایکس باکس برنده میشه! چون در آینده نه چندان دور ایکس باکس بازی ها پی سی واپ و بازی های استور ویندوز رو به راحتی اجرا میکنه و رو هر دستگاهی قابل دسترس میشه با بر پایه کلود بودن بازی .. ولی پلی استیشن تنها محدود به پلی استیشن میشه... امیدوارم با گوگل پلی گیمز و گوگل گیمز کلود ترکیب بشه هم اونطوری بازی بیشتر حال میده و ترافی ها و XPS ها و امتیاز ها با اکانت گوگل جمع میشه و رقابت بیشتر میشه.. مثل اکانت لایو ایکس باکس که تو هر دستگاهی از ایکس باکس و پی سی و ویندوزموبایل امتیازهای بازی ها یه جا جمع میشه

    • Ghost
      Ghost | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

      فعلا تا الان که سونی برنده هست و تنها دلیلشم بازیای انحصاری شاهکارشه ... تا ببینیم در آینده مایکروسافت و سونی چه برنامه هایی دارن

      • SM
        SM | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

        اینی که میگی مربوط میشه به قبل از معرفی معرفی مختصر کنسول بعدی مایکر عزیزه من، سونی در مقابل مایکرو هیچ حرفی نداره با کنسول نیو، دقیقا جاهاشون برعکس میشه بعد از لانچ پروژه اسکورپیو!

مطالب پیشنهادی