ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت مشکل «هنگ کردن» سیستم ها پس از نصب آپدیت سالیانه ویندوز 10 را بررسی می کند

هفته قبل در خبرها خواندید چندین کاربر ویندوز پس از دریافت و نصب آپدیت سالیانه ویندوز 10 با مشکل هنگ کردن سیستم مواجه می شوند. این وضعیت، پس از ورود به محیط دسکتاپ ایجاد شده ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

هفته قبل در خبرها خواندید چندین کاربر ویندوز پس از دریافت و نصب آپدیت سالیانه ویندوز 10 با مشکل هنگ کردن سیستم مواجه می شوند. این وضعیت، پس از ورود به محیط دسکتاپ ایجاد شده و سیستم کامپیوتری به طور کامل قفل می شود، به گونه ای که هیچ عکس العملی نسبت به ورودی های کاربر نشان نمی دهد.

در همین راستا، مایکروسافت به تازگی این مشکل را تأیید کرده و عنوان داشته «تعداد کمی گزارش» در مورد مسئله مورد بحث دریافت نموده، ضمن اینکه در حال بررسی علل بروز این نقص و ارائه راه حل برای آن است.

طبق اظهارات «Basith M» یکی از مدیران رسمی انجمن گفتگوی مایکروسافت، این مشکل تنها برای افرادی پیش می آید که سیستم عامل را روی SSD نصب کرده و اپلیکیشن ها و دیتای آنها روی دو درایو جداگانه قرار گرفته باشند. همچنین ظاهراً اگر کاربر در حالت Safe Mode وارد محیط ویندوز شود، با این ایراد روبرو نخواهد شد.

اگرچه مایکروسافت در حال رفع این مسئله است، اما فعلاً راه حلی موقت برای آن ارائه شده. طبق پیشنهاد «Basith M» برای این کار باید وارد محیط Safe Mode شد و اپلیکیشن ها و دیتای آنها را روی درایو سیستم عامل منتقل نمود.

به هر حال راه حل موقت چاره کار نیست و مشکل زمانی مرتفع خواهد شد که مایکروسافت بسته آپدیت مجتمع را برای رفع آن عرضه نماید، و بهتر است ردموندی ها سریعاً دست به کار شوند تا کاربرانی که اخیراً به سیستم عامل ویندوز 10 مهاجرت کرده اند را راضی نگه دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pop_0098
    pop_0098 | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    تو این نسخه جدید بیلد جدید بیشترروی هارد کار کردن یعنی و هنگی و بالا نیامدن هارد بوجود امده کلا مشکل را من دیدم یک جوری جدیدی باید درایور ntfs دوباره ترمیم بشه با نرم افزار های پارتیشین بندی بعد ترمیم همه چیز اوکی میشه راحت میادبالا

  • sP
    sP | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    فک کنم منظورش همون random freeze باشه، اخه منم بعد از آپدیت همین مشکلو دارم، سیستم یه لحظه گیر میکنه

  • آرش
    آرش | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    با تشکر از نویسنده گرامی.. برای من که فعلا هنگی نداشته.. اپدیت خوبی بود.. :)

مطالب پیشنهادی