ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های بعدی نوکیا را فاکسکان تولید خواهد کرد

همان طور که می دانید، نوکیا پس از کش و قوس های فراوان و عدم موفقیت در بازار اسمارت فون، توسط مایکروسافت خریداری شد. پس از آن ردموندی ها هم نتوانستند آنچنان که باید، از ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

همان طور که می دانید، نوکیا پس از کش و قوس های فراوان و عدم موفقیت در بازار اسمارت فون، توسط مایکروسافت خریداری شد. پس از آن ردموندی ها هم نتوانستند آنچنان که باید، از برند یاد شده و فناوری هایش بهره گیرند و چندی پیش خط تولید نوکیا را به فاکسکان فروختند، البته در واقع شرکت HMD Global خریدار اصلی بود، که زیرمجموعه فاکسکان به شمار می رود.

در همین راستا، چندی پیش شنیدیم نوکیا قصد دارد طی سال جاری میلادی دو اسمارت فون اندرویدی با ابعاد 5.2 و 5.5 اینچی و رزولوشن QHD به بازار عرضه نماید. این دو دستگاه ظاهراً با اندروید 7.0 نوقا عرضه شده و در آنها پوسته اختصاصی Z Launcher روی سیستم عامل موبایلی گوگل خودنمایی خواهد کرد.

به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر شده که اشاره می کند این دو تلفن همراه نوکیا توسط غول تکنولوژی تایوانی یعنی فاکسکان تولید خواهد شد. حتماً اطلاع دارید که این کمپانی عظیم، تولید اسمارت فون های بسیاری از کمپانی های معروف از جمله اپل را نیز بر عهده دارد.

همچنین طبق اخبار منتشر شده، دوربین های به کار رفته در این دو محصول به حسگرهایی مجهز هستند که از مواد گرافنی ساخته شده اند، و خود دستگاه ها نیز فلزی خواهند بود. گفتنی است گرافن، لایه فوق العاده نازکی از کربن خالص است که اتم های کربن در آن با آرایشی شش وجهی و لانه زنبوری به یکدیگر پیوند خورده اند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از محصولات آتی نوکیا در دسترس نیست، اما انتظار می رود با پیشرفت پروژه، شایعات و اخبار موثق تری در مورد آنها در دنیای فناوری مطرح گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    امیدوارم که برگردی هر چه سریعتر، تا شاهد یه اندرویدی متفاوت باشیم...

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    نوکیا برگرده, حالا هرجا میخواد تولید شه بشه. چون صد در صد حواسش هست. واقعا چرا با مایکروسافت قراردارد بست و گند زد به خودش ؟

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    با اینکه نوکیا کیفیت خوبی داره من به خرید ازش امیدی ندارم..چون نوکیا همیشه همه چی رو ول کرده :( ... مثل مایکروسافت غیر قابل اعتماد هستش.. یهو یه پروژه رو که میتونه موفق باشه از بین میبره و میره سمت چیز دیگه... تبلت N1 با اون کیفیتش واقعا کووو؟

مطالب پیشنهادی