ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از امروز می توانید ماینکرفت را با هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت تجربه کنید

با وجود این که حدود چندین ماه از انتشار ماینکرفت برای Gear VR می گذرد اما دارندگان آکیلس ریفت مدت هاست که منتظر تجربه این عنوان با هدست های واقعیت مجازی هستند. اکنون بر اساس ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

با وجود این که حدود چندین ماه از انتشار ماینکرفت برای Gear VR می گذرد اما دارندگان آکیلس ریفت مدت هاست که منتظر تجربه این عنوان با هدست های واقعیت مجازی هستند. اکنون بر اساس گفته مایکروسافت، امروز انتظارات به پایان رسیده و کسانی که آکیلس ریفت دارند هم می توانند تجربه ای واقعیت مجازی از ماینکرفت روی ویندوز 10 داشته باشند.

این قابلیت با آپدیت جدید ورژن ویندوز 10 بازی امکان پذیر شده است. جدا از حضور تمامی ویژگی هایی که پیشتر برای هدست Gear VR انتشار یافته، آخرین بروزرسانی ماینکرفت قابلیت های جدیدتری هم اضافه کرده تا بازیکن ها تجربه ای راحت تر از تکنولوژی واقعیت مجازی داشته باشند.

از این به بعد می توانید با موس و کیبورد هم به انجام بازی نشسته یا با کنترلر به ماجراجویی بپردازید. همچنین به واسطه بروزرسانی جدید ماینکرفت، قابلیت گرافیکی MSAA به ماینکرفت اضافه شده تا لبه های آبجکت ها بهبود کیفیتی داشته باشند. بنابراین هنگام استفاده از هدست و تماشای محیط بازی احساس ناراحتی نخواهید کرد.

نکته جالب اینجاست می توانید یک اتاق مجازی [همانند دنیای واقعی] مشابه جهان ماینکرفت هم ساخته و آنجا به تجربه خود ادامه دهید. مایکروسافت سال 2014 استودیو موجانگ، سازنده بازی مورد بحث، را با قیمت 2.5 میلیارد دلار خریداری کرد. بد نیست بدانید ماینکرفت هم اکنون بیش از 100 میلیون نسخه فروخته و گزارشات نشان می دهند روزانه 10 هزار نسخه از این عنوان به فروش می رسد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی