ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت گلکسی Tab S3 شهریورماه معرفی می شود؛ سامسونگ خبر داد

تبلت های سری گلکسی تب اس سامسونگ طرفداران زیادی دارند، اما با وجود جمعیت بالای علاقمندان به این خانواده، شرکت مورد بحث تاکنون حرفی در مورد عرضه مدل Tab S3 به میان نیاورده. با این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

تبلت های سری گلکسی تب اس سامسونگ طرفداران زیادی دارند، اما با وجود جمعیت بالای علاقمندان به این خانواده، شرکت مورد بحث تاکنون حرفی در مورد عرضه مدل Tab S3 به میان نیاورده. با این همه، غول فناوری کره ای امروز وجود چنین محصولی را تایید کرد و اعلام نمود که به زودی آن را رونمایی خواهد کرد.

البته طبق برخی گمانه زنی ها اینطور تصور می شد که سامسونگ تبلت یاد شده را درجریان IFA 2016 رونمایی می کند که تا امروز خبری در تایید یا رد این شایعه مطرح نشده بود. حالا اما غول فناوری کره ای از طریق وبسایت خود اعلام کرده که به زودی این محصول را معرفی خواهد کرد.

البته به غیر از این مساله که Tab S3 قرار است در ماه سپتامبر معرفی شود و امکانات آن در سطح بالاتری نسبت به نسخه پیشینش یعنی Tab S2 قرار دارند، اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد آن در دسترس نیست.

سامسونگ اعلام داشته که S3 از نظر کیفیت بسیار شبیه به نسخه قبلی اش یعنی Tab S2 است منتها برخی نوآوری ها را در خود دارد که در نوع خود ناشناخته هستند. در هر صورت برای آنکه روشن شود این بهبودها و «نوآوری ها» چه هستند، باید تا ماه آینده منتظر بمانیم.

گفتنی است که این خبر لزوما به رونمایی از دستگاه همزمان با نمایشگاه IFA 2016 اشاره ندارد و در مقابل تصور می شود که تاریخ معرفی آن با عرضه نوت 7 به بازار کره جنوبی مصادف گشته. با این همه احتمال آنکه سامسونگ این محصول را در جریان نمایشگاه برلین آلمان رونمایی کند بسیار زیاد است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی