ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ با نام Gear S3 دهم شهریور رونمایی می شود

سامسونگ امروز اعلام کرد که دهم شهریور ماه و مصادف با برگزاری نمایشگاه IFA 2016 در آلمان، کنفرانس خبری ویژه ای را برگزار خواهد کرد و در جریان آن پرده ها را از روی نسل جدید ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

سامسونگ امروز اعلام کرد که دهم شهریور ماه و مصادف با برگزاری نمایشگاه IFA 2016 در آلمان، کنفرانس خبری ویژه ای را برگزار خواهد کرد و در جریان آن پرده ها را از روی نسل جدید ساعت هوشمند خود به نام Gear S3 کنار می زند.

طبق برآوردهای صورت گرفته توسط برخی تحلیلگران، امسال فروش ساعت های هوشمند درحدود یک سوم کاهش داشته و در میان شرکت های مختلف تولید کننده این گروه از کالاها، سامسونگ یکی از نام هایی است که باید تمام تلاش خود در جهت بهبود اوضاع را به کار بگیرد و در همین راستا اعلام نموده که شهریورماه اسمارت واچ تازه اش را معرفی خواهد کرد.

همانطور که احتمالا می دانید Gear S2 (جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت) در سپتامبر 2015 میلادی و طی مراسمی مشابه رونمایی شد. حتما تایید خواهید کرد که نسخه های اولیه این محصول در جلب توجه کاربران ناکام ماندند؛ با این حال، Gear S2 گجتی بی نظیر بود که با رابط کاربری جذابش و همچنین حاشیه چرخنده اش توانست جای خود را در دل کاربران باز کند. از همین رو، نسخه جدید این پوشیدنی هم اگر بالاتر از نسل قبلی اش نباشد، پایین تر از آن نخواهد بود.

Gear S2 که حالا یکسالی از عمرش می گذرد در قالب دونسخه به بازار عرضه شد که عبارتند از Gear S2 3G و Gear S2 Classic و کمی بعد از معرفی نیز نسخه های طلایی و سیلور آن به مجموعه انتخابی کاربران اضافه شد.

حالا اینطور ارزیابی شده که شرکت مورد بحث امسال سه نسخه مختلف از  Gear S3 را ارائه خواهد نمود که شامل مدلی تحت عنوان explorer می شود و امکاناتی نظیر چرخنده، دکمه های بیشتر و بندهای قابل تعویض خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی