ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک سامسونگ به گلکسی نوت ۷ با تمرکز بر قابلیت های S-Pen [تماشا کنید]

اگرچه دو هفته از رونمایی گلکسی نوت ۷ سپری می شود ولی سامسونگ هنوز هم تلفن هوشمند تازه خود را به بازارها ارائه نداده است. در نتیجه، کاربران قادر نبوده اند در فروشگاه ها با ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

اگرچه دو هفته از رونمایی گلکسی نوت ۷ سپری می شود ولی سامسونگ هنوز هم تلفن هوشمند تازه خود را به بازارها ارائه نداده است. در نتیجه، کاربران قادر نبوده اند در فروشگاه ها با این محصول به کار پرداخته و وب سایت های مطرح دنیای فناوری نیز به تازگی این محصول را برای بررسی در اختیار گرفته اند. هر چند دیجیاتو با همکاری دفتر سامسونگ در ایران، در روز معرفی گلکسی نوت ۷ موفق شد نگاهی نزدیک داشته باشد به گلکسی نوت ۷ و برای اولین بار در ایران آن را جعبه گشایی کرده و حتی ویژگی مقاومت آن در برابر آب را نیز آزمایش کند

با این حال تیم مارکتینگ سامسونگ از فرصت پیش آمده میان معرفی رسمی تا عرضه عمومی استفاده کرده تا با همراهی یکی از سازندگان معروف ویدیوهای بررسی گجت ها در یوتوب، نگاه نزدیکی داشته باشد به فبلت تازه از راه رسیده اش.

«جاناتان موریسون» (Jonathan Morrison) یوتوبری است که در ویدیوی رسمی سامسونگ به تشریح قابلیت های S-Pen می پردازد و توضیحات کاملی را نیز در رابطه با قلم هوشمند گلکسی نوت ۷ ارائه می دهد.

از نوت برداری سریع یک شماره تلفن روی صفحه نمایش خاموش گرفته تا امکان پذیر بودن یادداشت برداری در زیر آب. موریسون در خصوص ویژگی ایجاد فایل های GIF و همچنین ترجمه به کمک S-Pen نیز صحبت می کند و البته می گوید که این بار، خوشبختانه تیم طراحی در سامسونگ به راهکاری دست یافته تا از برعکس گذاشته شدن قلم S-Pen درون دستگاه جلوگیری شود.

تا همین سال گذشته به نظر می رسید که قلم هوشمند همراه سری نوت، بیشتر قابلیتی تبلیغاتی است و S-Pen، آنقدرها هم که سامسونگ باور دارد، کاربردی نیست. امسال ولی در گلکسی نوت ۷، کره ای ها ویژگی هایی را به استایلوس این موبایل افزوده اند که می تواند باعث بیشتر بیرون کشیده شدن آن از بدنه دستگاه شود.

در ادامه دعوت می کنیم ویدیوی مورد اشاره را تماشا فرمایید. دیجیاتو در روز معرفی گلکسی نوت ۷، ویدیوی مشابهی از ویژگی های S-Pen تهیه کرده بود که از طریق این صفحه قابل نمایش است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • shahin rashidi
    shahin rashidi | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    اقا ایفون باید جلوی سامسونگ زانو بزنه و بخورتش

  • SiNa
    SiNa | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    اقای نویسنده لطفا از نظرات شخصیتون تو نوشته استفاده نکنید چون قلم هیچوقت جنبه تبلیغاتی نداشته!!!!!!!!!!!!!

  • Mohammad Armin
    Mohammad Armin | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    خيلي تو دل بروعه لامصب ?

  • Abolfazl_Ahmady
    Abolfazl_Ahmady | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    "تا همین سال گذشته به نظر می رسید که قلم هوشمند همراه سری نوت، بیشتر قابلیتی تبلیغاتی است و..."

    جدا؟ شما اینطور فکر میکردین؟ والا بجز شما کسی این نظر رو نداشت. حتی از موقع نوت 2 ?

مطالب پیشنهادی