ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی از Omen X Desktop برای گیمینگ حرفه ای رونمایی کرد

کمپانی HP به تازگی از پی سی مکعبی شکل جدیدی رونمایی کرده که قرار است به مدد آن، یکبار دیگر وارد حوزه گیمینگ حرفه ای شود. این کیس جدید که Omen X Desktop نامیده شده، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

کمپانی HP به تازگی از پی سی مکعبی شکل جدیدی رونمایی کرده که قرار است به مدد آن، یکبار دیگر وارد حوزه گیمینگ حرفه ای شود. این کیس جدید که Omen X Desktop نامیده شده، از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی در مدل های مختلف خود بهره می برد که آن را به گزینه ای ایده آل برای گیمینگ با رزولوشن 4K یا تجربه عناوین واقعیت مجازی بدل می کند.

طراحی منحصر به فرد و مکعبی شکل Omen X Desktop سبب شده تا علاوه بر جذابیت یافتن بدنه کیس، قطعات سخت افزاری در جایگاه های خاصی قرار گیرند که نه تنها جدا کردن آن ها را بسیار ساده کرده، بلکه سبب شده تا سیستم خنک کننده بهره وری بیشتری داشته باشد.

مدل پایه Omen X Desktop به همراه پردازنده i7 Skylake، کارت گرافیک Radeon RX 480، حافظه رم 8 گیگابایتی، هارد درایو 2 ترابایتی و 256 گیگابایت حافظه SSD به دست مشتریان می رسد. این کیس همچنین به 10 پورت USB (شامل 8 پورت USB 3.0 و دو پورت USB 2.0) دسترسی دارد و خریداران می توانند به صورت دلخواه، دو کارت گرافیک GeForce GTX 1080 یا دو AMD Radeon R9 Fury X را به صورت همزمان روی آن سوار کنند.

OMEN_X_Front_Left.0

بنابر اعلام رسمی HP، کیس Omen X Desktop با قیمت پایه 1799 دلار به فروش خواهید رسید اما آن دسته از گیمرهایی که صرفاً به کیس جدید HP علاقه مند شده اند و می خواهند خودشان سخت افزار مد نظرشان را جمع آوری کنند نیز می توانند با پرداخت 599 دلار، به Omen X Desktop دسترسی یابند. اگرچه این قیمت برای یک کیس خالی از قطعات سخت افزاری ممکن است زیاد به نظر رسد اما گذشته از طراحی و سیستم خنک کننده، جایگاه های تعبیه شده در Omen X برای قطعات مختلف، هر گیمری را راضی خواهد کرد.

در نهایت، در کنار Omen X Desktop، کمپانی HP از چند تجهیزات جانبی گیمینگ نیز رونمایی کرده که با همکاری شرکت خوشنام SteelSeries توسعه یافته اند. از جمله این تجهیزات جانبی می توان به ماوس، ماوس پد، کیبورد و هدست های گیمینگ اشاره کرد. ضمناً HP برنامه دارد تا مانیتورها گیمینگی مجهز به نمایشگر خمیده را نیز به بازار عرضه کند که جزییات مربوط به آن کماکان مشخص نشده است.

OMEN_X_Radeon_Performance.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    کیس زیبایی هست و همین که میشه اون رو بدون مادربورد و دیگر تجهیزات داخلی خریداری کرد یک مزیت خیلی خوب محسوب میشه. فقط قیمتش خیلی گرونه...

  • آریا
    آریا | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    عجب خفنه

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    یعنی 2میلیون بدیم برای یه کیس خالی؟

مطالب پیشنهادی