ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری از نسخه آزمایشی آیفون 7 پلاس به هنگام اجرای iOS افشا شد

به تازگی تصاویر جدیدی از نسخه آزمایشی (پروتوتایپ) آیفون 7 پلاس به بیرون درز کرده که نه تنها دستگاه را هنگام اجرای سیستم عامل iOS نشان می دهد، بلکه رنگ آبی که بارها در شایعات ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

به تازگی تصاویر جدیدی از نسخه آزمایشی (پروتوتایپ) آیفون 7 پلاس به بیرون درز کرده که نه تنها دستگاه را هنگام اجرای سیستم عامل iOS نشان می دهد، بلکه رنگ آبی که بارها در شایعات به آن اشاره شده بود را نیز به نمایش می گذارد. تا به امروز تصاویر مختلفی از خانواده آیفون 7 منتشر شده که ماکت های ساخته شده از سوی اشخاص ثالث را به نمایش می گذاشتند و اکثرشان، کار نمی کردند؛ اما این تصاویر جدید فرق دارد.

تصاویر نسخه آزمایشی جدید آیفون 7 پلاس نه تنها تمام تغییرات طراحی مورد انتظار را در خود جای داده بلکه روشن شده و بدون هیچ مشکل، سیستم عامل iOS را به اجرا در می آورد. بنابراین می توان مطمئن بود که دستگاه مورد اشاره، صرفاً یک کلون چینی ارزان قیمت نیست که بزودی به بازار عرضه شود.

image_62586a0e03f5db0a5f98dd41c46d4153-m

این تصاویر توسط وب سایت iFeng منتشر شده اند و در اکانت توییتر The Maligant نیز قرار گرفته اند؛ یعنی همان افشاکننده ای که گفته بود آیفون 7 از تکنولوژی شارژ سریع بهره خواهد برد. اما نکته جالب این است که در کنار تصاویر، به نام «آیفون 7 پرو» نیز اشاره شده.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا موبایلی به نام آیفون 7 پرو در میان پرچمداران جدید اپل که ماه آتی میلادی معرفی می شوند جای خواهد گرفت یا خیر، اما برخی از گزارش های تایید نشده حاکی از عرضه آیفون پرو با مشخصات بهتر و البته قیمت بیشتر بوده اند.

blue-iphone-7-plus-screen-turned-on-2-780x520

در این نسخه آزمایشی همانند ماکت های قبلی، محل قرارگیری خطوط آنتن تغییر کرده، یک اسپیکر اضافه به جای جک 3.5 میلی متری هدفون قرار گرفته و از ماژول دوربین دوگانه استفاده شده است. با این همه تشخیص آن که دکمه هوم همان دکمه فیزیکی سابق است یا جایش با دکمه خازنی حساس به فشار عوض شده اندکی دشوار به نظر می رسد.

blue-iphone-7-plus-screen-turned-on-5-780x520

در نهایت اگرچه تصاویر مورد اشاره بسیار قانع کننده به نظر می رسند اما هنوز احتمال تقلبی بودنشان وجود دارد. برای مثال ممکن است یکی از ماکت های آیفون 7 پلاس به کمک قطعات آیفون 6 اس پلاس به چنین شکلی درآمده باشد و یا حتی موبایل مورد اشاره، کلونی اندرویدی باشد که با اسکین iOS به اجرا درآمده است.

image_a0f546357d08d706c965a861eda0afe1-m image_ba9301c9305248016113f30ce24b7633-m

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • nexus8
    nexus8 | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    یعنی طراحیشو که میبینم یاد طراحیه ماشینهای ایرانی میافتم ...مدل چراغاشو عوض میکنن یه اسم میدن..پشتش یه صندوق میزارن یه اسم میزارن...2تا کیسه هوا میزارن یه اسم میزارن ...باید به اپل گفت خسته نباشی قهرمان ? ? ? ?

  • nexus8
    nexus8 | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    یعنی خداییش چطور تونسته تو یه گوشی اینهمه تغیرات ایجاد کنه ? ? ?

  • shahin rashidi
    shahin rashidi | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    خخخخ شبیه او دوربین قدیمیاست اپل باید زانو بزنه برا سامسونگ و بخورتش

    • Note7
      Note7 | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

      یخورده با ادب تر باشی خوبه

  • SiNa
    SiNa | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    شبیه ایپاد تاچ 6 شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی