ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ مخاطبانش را با قابلیت های امنیتی نوت 7 آشنا می کند [تماشا کنید]

اوایل همین ماه بود که تلفن هوشمند گلکسی نوت 7 معرفی شد و آنطور که شرکت سازنده اش اعلام نموده این دستگاه در زمینه امنیت سرآمد است. از باب نرم افزاری اگر بخواهیم بگوییم، این تلفن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

اوایل همین ماه بود که تلفن هوشمند گلکسی نوت 7 معرفی شد و آنطور که شرکت سازنده اش اعلام نموده این دستگاه در زمینه امنیت سرآمد است.

از باب نرم افزاری اگر بخواهیم بگوییم، این تلفن هوشمند Knox 2.7 (جدیدترین راهکار امنیتی سامسونگ برای امنیت موبایلی) را در خود دارد که به میزان قابل توجهی امنیت آن را بالا می برد. از دیگر قابلیت های کلیدی در نظر گرفته شده برای این محصول هم می توان به اسکنر عنبیه چشم آن اشاره کرد که به باور بسیاری کارشناسان، امنیت آن حتی از اثرانگشت هم بیشتر است.

البته روشن است که فناوری به خدمت گرفته در این اسکنر بسیار پیچیده و البته پیشرفته است اما تنظیمات آن برای نوت 7 بسیار ساده بود و در کوتاه ترین زمان ممکن برای استفاده آماده می گردد.

این قابلیت همچنین روشی به مراتب سریع تر برای قفل گشایی از نوت 7 به شمار می رود هرچند که برای استفاده از آن کاربر باید عینک خود را از روی صورت بردارد تا عنبیه و الگوهای آن برایش قابل شناسایی و تشخیص باشند.

جالب است بدانید که قابلیت های این اسکنر صرفا به قفل گشایی از موبایل ختم نمی شوند و موارد فراتر از این است. به عنوان نمونه اگر از مرورگر سامسونگ استفاده کنید، وبسایت های زیادی هستند که می توانید با استفاده از چشمان خود آنها را قفل گشایی کرده یا فرایند ورود به اکانت کاربری تان درون آنها را انجام دهید.

در مورد فولدر موسوم به Secure در نوت 7 هم باید بگوییم که می توان آیتم های مدنظر خود را به آن انتقال دهید و سپس اسکنر عنبیه چشم دستگاه دسترسی ایمن شما به آن پوشه را فراهم خواهد کرد.

به این ترتیب اگر آیتم های خاص و اسناد مربوط به آنها به فولدر ذکر شده انتقال دهید و ناخواسته یا بنابر هر دلیلی موبایل شما در حالی که قفلش باز شده به دست فرد دیگری رسید می توانید مطمئن باشید که امکان دسترسی به آن اسناد را ندارد.

اگر می خواهید بیشتر درمورد امکانات امنیتی جدیدترین فبلت سامسونگ بدانید بهتر است نگاهی به ویدئوی زیر بیاندازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • devil-tears
    devil-tears | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

    من بشخصه هیچ ضرورتی نمیبینم برای این سنسور
    وقتی میتونی با یک لمس باز کنی گوشیو چرا بیای یه ساعت جلو چشت تنظیم بکنی؟(ک البته فوق العاده سریع باز میکنه سنسور چشم،ولی بازم اثر انگشت بهتره)
    و از نظر امنیتیم اثر انگشت هیچ چیزی کم نداره ک با اضافه کردن سنسور چشم سامسونگ گفته امنیت بیشتر...

  • qwerty
    qwerty | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    من که از نوت۷ خیلی خوشم اومده

    • ℳσみムℳℳムの
      ℳσみムℳℳムの | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

      منم

مطالب پیشنهادی