ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اجرای بازی های ویدیویی کلاسیک مانند سوپر ماریو روی هدست هولولنز را تماشا کنید

طی سال جاری میلادی، بارها دیده ایم که توسعه دهندگان چه کارهای فوق العاده ای با هدست واقعیت افزوده هولولنز در حوزه های تجارت و علوم به انجام رسانده اند. اما بیراهه نیست اگر بگوییم ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

طی سال جاری میلادی، بارها دیده ایم که توسعه دهندگان چه کارهای فوق العاده ای با هدست واقعیت افزوده هولولنز در حوزه های تجارت و علوم به انجام رسانده اند. اما بیراهه نیست اگر بگوییم که بیش از سایر مردم، گیمرها مشتاقانه در انتظار هدست هولولنز اهالی ردموند هستند تا تجربه ای نوین و کاملاً متفاوت از بازی های ویدیویی به دست آورند.

حالا توسعه دهنده ای به نام «اندرو پیترسون» (Andrew Peterson)، که پیش از این شبیه ساز کنسول NES را برای ویندوز طراحی کرده بود، ویدیویی فراهم آورده و نشان می دهد که تجربه بسیاری از بازی های ویدیویی کلاسیک مانند Super Marios Bros ،Donkey Kong ،Space Invaders ،Zelda و حتی Tetris روی هدست هولولنز چطور خواهد بود.

شبیه ساز پیترسون که N3S نام گرفته، در حال حاضر در فاز آلفا به سر می برد اما می تواند گرافیک بازی های دوبعدی کلاسیک را تغییر داده، آبجکت های سه بعدی را به آن بیفزاید و در نهایت، تصویر بازی را در قالب واقعیت ترکیبی و به صورت در لحظه روی هدست به نمایش در آورد.

اگرچه پیترسون می گوید که دستیابی به این مهم، مسئله ای بسیار سخت برای وی بوده و چالش های زیادی برایش به ارمغان آورده، اما نیازی به ارائه توضیحات فنی بیشتر نیست و برای درک بهتر چگونگی کارکرد شبیه ساز او، شما را به تماشای ویدیوی زیر دعوت می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    عجب ?
    ولی جدی قابلیت های این مایکروسافت هالولنز نا محدوده ?
    تا چشم اپل درآد ? :microsoft: :apple:

مطالب پیشنهادی