ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

تیزر تبلیغاتی مایکروسافت: «کامپیوتر چیست؟ از کورتانا بپرسید» [تماشا کنید]

همان طور که می دانید، مایکروسافت مدت ها قبل طعنه های تبلیغاتی اش به محصولات اپل را آغاز کرده، اما به تازگی با الهام از تیزر جدید آیپد پرو که قصد داشت این تبلت غول پیکر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

همان طور که می دانید، مایکروسافت مدت ها قبل طعنه های تبلیغاتی اش به محصولات اپل را آغاز کرده، اما به تازگی با الهام از تیزر جدید آیپد پرو که قصد داشت این تبلت غول پیکر را به عنوان یک کامپیوتر کامل معرفی کند، دوباره دست به کار شده و این ادعا را زیر سؤال برده.

ردموندی ها در ویدیوی اخیر روی این نکته تمرکز داشته اند که به این تبلت با سیستم عامل iOS فقط یک کیبورد اضافه شده، و خبری از تاچ پد، قابلیت اجرای نرم افزارهای دسکتاپ، یا درگاه های ارتباطی متنوع نیست. در این تیزر از زبان Siri می شنویم: «کیبورد دار شدم. حالا من هم مثل تو یک کامپیوتر هستم.»

البته همچون تبلیغات طعنه آمیز پیشین، مایکروسافت فقدان توان عملیاتی کافی سری iPad را مد نظر قرار داده و به مواردی همچون پردازنده اینتل، نسخه کامل آفیس دسکتاپ، تاچ پد و درگاه USB در محصولات خود اشاره کرده. هرچند این نکات را پیش تر نیز دیده بودیم، اما این بار آنها را در مکالمه بین Siri و Cortana شاهد هستیم.

در پایان عبارت آشنای «سرفس کارهای بیشتری انجام می دهد، درست شبیه به شما» را می بینیم. مایکروسافت عقیده دارد «اینکه شما دوست دارید وسیله ای را کامپیوتر خطاب کنید، دلیل نمی شود کاربران هم آن را بپذیرند». هرچند اپل می گوید تبلت حرفه ای آنها می تواند شبیه به یک کامپیوتر عمل کند.

به هر حال، این تقابل قطعاً به ویدیوی زیر ختم نخواهد شد و باید منتظر پاسخ کوپرتینویی ها به طعنه های مایکروسافت باشیم:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • پارسا انوشه
    پارسا انوشه | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    اتفاقا وقتی یه محصولی کیفیت لازم برای رقابت رو داره این نمایش رقابت جالب میشه. مثال تبلیغات زمان مک.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی