ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ثبت نام مسابقات حضوری لیگ بازی های رایانه ای ایران آغاز شد

چندی پیش از برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای در برج میلاد و انتخابی جام جهانی بازی های ویدیویی در فرانسه خبر دادیم. این دوره از مسابقات که بنیاد ملی بازی های رایانه ای با همکاری ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

چندی پیش از برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای در برج میلاد و انتخابی جام جهانی بازی های ویدیویی در فرانسه خبر دادیم. این دوره از مسابقات که بنیاد ملی بازی های رایانه ای با همکاری شرکت مکعب برگزار می کند، در شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد و جوایزی به ارزش یک میلیارد ریال دارد.

به گفته روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، اعزام تیم های برتر کانتر استرایک و کلش رویال به جام جهانی بازی های ویدیویی 2016 که پنجم آبان ماه در پاریس فرانسه آغاز می شود تایید شده و شاید طی هفته های پیش رو بتوان رشته های فیفا و PES را نیز به این لیست اضافه کرد.

بازی کلش رویال که چند ماهی است به بازار جهانی عرضه شده، در همین مدت زمان کوتاه موفقیت های بسیاری کسب کرده. لازم به ذکر است که با هماهنگی های بنیاد ملی بازی های رایانه ای و شرکت مکعب، این بازی به مجموعه مسابقات ESWC امسال اضافه شده و بازیکنان برتر هر کشور در این شاخه نیز به مسابقه می پردازند.

اگر احساس می کنید که در بازی های مسابقات امسال حرفی برای گفتن دارید و می توانید از افتخار آفرینان پاریس 2016 باشید، همین حالا به وبسایت cgame.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Mohammad soltany rad
    Mohammad soltany rad | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    اگر ایکس باکس بودش ثبت نام میکردم برای pes

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی