ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چهار گیگابایت رم و نمایشگر QHD در فهرست امکانات لو رفته از نکسوس مارلین در آنتوتو

در حالی که کمتر از چند هفته تا رونمایی از نکسوس های آتی باقی مانده، نتایج مربوط به تست عملکرد یکی از آنها در پایگاه داده ای آنتوتو به بیرون درز کرده است. این دو ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

در حالی که کمتر از چند هفته تا رونمایی از نکسوس های آتی باقی مانده، نتایج مربوط به تست عملکرد یکی از آنها در پایگاه داده ای آنتوتو به بیرون درز کرده است.

این دو عضو جدید از خانواده نکسوس Sailfish و مارلین نام دارند و قرار است که کار تولید هردویشان را اچ تی سی بر عهده بگیرد. این اواخر هم اگر خبرها را خوانده باشید، رگولاتوری آمریکا، FCC، تاییده های لازم برای ورود آنها به بازار آمریکا را صادر کرد.

لازم است اضافه کنیم که نتایج عملکرد مدل مقرون به صرفه تر این سری به نام Sailfish در پایگاه داده ای آنتوتو حدودا اوایل این ماه بود که به بیرون درز کرد و حالا خبر رسیده که مارلین نیز توقفی در این پایگاه داشته است.

فهرست منتشر شده از قابلیت ها و امکانات این دو موبایل البته تا حدود زیادی شبیه به هم است و تنها تفاوت میان آنها شاید رزلوشن نمایشگرشان باشد. ظاهرا قرار است که مارلین همراه با یک پنل QHD با رزلوشن 2560 در 1440 پیکسل ارائه گردد در حالی که Sailfish از نمایشگر فول اچ دی با رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره خواهد برد.

فهرست منتشر شده همچنین تایید می کند که مارلین چیپست چهار هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 820 را در دل خود جای داده و از پردازنده گرافیکی آدرنو 530 برای رندرهای گرافیکی اش استفاده خواهد کرد. این موبایل همچنین چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد (احتمال عرضه نسخه های دیگر از آن با مقادیر بیشتر حافظه داخلی هم وجود دارد) و اندروید نوقا هم از قبل روی آن نصب گردیده است.

نتایج بنچمارک دستگاه در آنتوتو از وجود دوربین اصلی 13مگاپیکسلی برای این محصول خبر می دهند در حالی تصور می شود با همان دوربین 12.3 مگاپیکسلی به خدمت گرفته شده روی نکسوس های سال قبل روبرو باشیم. ظاهرا گوگل برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی را برای مارلین در نظر گرفته است.

در پایان اضافه نماییم که غیر از این موارد اطلاعات دیگری در خصوص مشخصات نکسوس های جدید ارائه نشده و صرفا می دانیم که هر دوی آنها بدنه ای از جنس فلز خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ali
    ali | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    رابط کاربری سبک اندروید خام، آپدیت های سریع و بی انتها و قیمت مقرون به صرفه سه عامل موفقیت نکسوس ها هستند.پیش به سوی نکسوووس:google: :htc:

  • سعید
    سعید | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    برای راحتی از شر شرکت های که اندروید اپدیت نمیکنن باید نکسوس خرید نکسوس داره با چه اندرویدی میاد حالا کافی پرچمم دارهای شرکت های سامسونگ و ... ببینی با چه اندرویدی میان

  • rahmani
    rahmani | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    نکسوس عالیه ولی الان سری زی موتورولا از این به صرفه تره

  • امینnew
    امینnew | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    چه فایده قیمت نکسوس توی ایران واقعا گرونه

    • آریا
      آریا | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

      من نکسوس 5x رو خریدم 950 تومن

مطالب پیشنهادی