ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام کانال ویدئویی جدیدی به بخش Explore خود اضافه کرد

اینستاگرام می خواهد بدانید که فقط در مورد تصاویر نیست؛ بلکه به ویدئوها هم اهمیت می دهد. به همین خاطر است که برای گسترش آن ها در تب Explore بیشتر از گذشته سرمایه گذاری می کند. اوایل امسال، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

اینستاگرام می خواهد بدانید که فقط در مورد تصاویر نیست؛ بلکه به ویدئوها هم اهمیت می دهد. به همین خاطر است که برای گسترش آن ها در تب Explore بیشتر از گذشته سرمایه گذاری می کند. اوایل امسال، اینستاگرام یک کانال ویدئویی را به تب اکسپلور افزود تا کاربران بتوانند در آن کلیپ هایی در 23 دسته بندی مختلف مثل کمدی و سفر و سگ ها و ... پیدا کنند.

اما از امروز به بعد، اینستاگرام راه جدیدی برای یافتن ویدئوهای جالب پیش پای کاربران خود گذاشته است: مراجعه به کانال Events. از این پس هر بار که به تب اکسپلور مراجعه کنید، کانالی به اسم Events یا رویدادها را در آن خواهید دید که ویدئوهایی کوتاه از بزرگترین رویدادهای سراسر دنیا در آن به نمایش گذاشته می شود. این ویدئوها می توانند کنسرت های موسیقی، تئاتر، رویدادهای ورزشی و موارد دیگر باشند.

بنابراین هنگام برگزاری فستیوال ها یا کنسرتی در شهری دیگر، می توانید ویدئوهایی از آن ها را در محیط اینستاگرام مشاهده کنید. این قابلیت در آغاز فقط برای کاربران آمریکایی در دسترس است، اما به زودی کاربران دیگر از سراسر دنیا هم می توانند از آن استفاده کنند.

مثل دیگر ویدئوهای پیشنهادی در اکسپلور، ویدئوهای پیشنهادی اینستاگرام در کانال Events نیز بسته به علاقه مندهای کاربر برای وی شخصی سازی خواهند شد. بنابراین می توانید کلیپ های مربوط به رویداد مورد علاقه تان را بالاتر از سایرین مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Dead TriGGeR ? ولی زاده
    Dead TriGGeR ? ولی زاده | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    من که چند ماهی

مطالب پیشنهادی