ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قابلیت تغییر کنترلرهای نینتندو NX را خواهید داشت [شایعه]

بر اساس گزارشاتی که تاکنون به دست رسیده، NX با چیزی که بعضی بازیکن ها فکر می کردند متفاوت بوده و ژاپنی ها بار دیگر بازار پلتفرم های همراه را هدف قرار داده اند. با ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

بر اساس گزارشاتی که تاکنون به دست رسیده، NX با چیزی که بعضی بازیکن ها فکر می کردند متفاوت بوده و ژاپنی ها بار دیگر بازار پلتفرم های همراه را هدف قرار داده اند. با این تفاوت که می توانید کنسول را به تلویزیون متصول نموده و به واسطه دیوایسی خارجی که قدرت NX را افزایش می دهد، تجربه ای بهتر داشته باشید.

معمولا یکی از مشکلات پلتفرم های همراه، کنترلر نامناسب آن ها است که موجب می شود بازیکن ها نتوانند از بعضی عناوین لذت کافی را ببرند. بنابراین سوال اصلی اینجاست اگر NX از صفحه ای لمسی پشتیبانی کند، نینتندو چگونه می تواند کنسولی راحت برای بازیکن ها ساخته و طعم شکست کنترلر لمسی Wii U را دوباره نچشد؟

NX - Patent - Controller

با توجه به پتنت های جدیدی که از NX منتشر شده، به نظر می رسد ژاپنی می خواهند این امکان را فراهم کنند تا کنترلر پلتفرم را با قطعاتی که دوست دارید تغییر دهید. چون بعضی تصاویر نشان می دهند می توانید به راحتی یک Control Pad را از کنسول خارج کرده یا وصل نمایید.

نکته جالب اینجاست پتنت های بعدی متفاوت بوده و براساس آن ها، نینتندو برنامه دارد تا امکان تغییر چندین قطعه از NX را به بازیکن بدهد. بنابراین توانایی تعویض کنترلر هر قسمت را خواهید داشت. این که کدام پتنت شمایل نهایی کنسول را نشان می دهد، مشخص نیست ولی پیشتر هم شایعاتی به دست رسیده بودند که NX را پلتفرمی انعطاف پذیر می خواندند.

NX-Patent
همان طور که می بینید، می توانید چهار طرف NX قطعات گوناگونی قرار دهید تا تجربه ای بهتر داشته باشید.

این پتنت ها که سال 2014 انتشار یافتند، چند روز پیش آپدیت شدند. باید تا رونمایی رسمی از کنسول منتظر بمانیم تا ببینیم NX چگونه خواهد بود. بد نیست بدانید همین هفته پتنت های دیگری به دست رسید که بر اساس آن ها، کنسول جدید نینتندو دارای دوربینی است که توانایی ظبط حرکات بازیکن را دارد.

بنابراین اگر نمی خواهید از کنترلرهای دستی استفاده کنید، می توانید این قابلیت هیجان انگیز NX را امتحان نمایید. کمپانی یوبیسافت خاطر نشان کرئخ ژاپنی ها با پلتفرم جدید خود می توانند طرفداران از دست رفته Wii را دوباره جذب کنند. نینتندو NX اوایل سال آینده عرضه می شود.

 

Nintendo NX

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی