ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

DJI Arena اولین میدان رقابت پهپادها
علمی

گشتی در DJI Arena؛ اولین فضای اختصاصی آموزش و مسابقه پهپادها در دنیا

کمپانی DJI به عنوان یکی از مطرح ترین نام ها در عرصه تولید پهپادها، اقدام به ساخت «اولین میدان اختصاصی مسابقه و رقابت پهپادها» در دنیا کرده است. این سالن بزرگ با طراحی داخلی منحصر به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

کمپانی DJI به عنوان یکی از مطرح ترین نام ها در عرصه تولید پهپادها، اقدام به ساخت «اولین میدان اختصاصی مسابقه و رقابت پهپادها» در دنیا کرده است. این سالن بزرگ با طراحی داخلی منحصر به فردش DJI Arena نام دارد و قرار است میزبان رقابت جذاب میان پرنده های مکانیکی و مرکز ارائه آموزش های لازم در این زمینه باشد.

dji-arena-10-970x546-c

زیربنای این مجموعه بالغ بر ۱۳۹۵ متر مربع بوده و در نزدیکی شهر سئول، پایتخت کشور کره جنوبی واقع شده است. حلقه های رنگارنگ قابل تنظیم، مهارت هدایتگران را به چالش می کشد و نمایشگرهای LCD بزرگ تماشاگران را در جریان رقابت ها و پروازهای نمایشی قرار می دهند. مکانی نیز برای تعمیر و نگهداری پهپادها در این مجموعه در نظر گرفته شده تا پرنده های آسیب دیده بتوانند به سرعت به میدان بازگردند.

dji-arena-6-970x546-c

 

هر فرد می تواند با پرداخت ۱۳.۵ دلار حدود سه ساعت از این فضا استفاده کند و در یک زمان تنها ۱۲ هدایت کننده می توانند پرنده های مکانیکی خود را به پرواز دربیاورند. به این شکل خطر برخورد آنها نیز کاهش می یابد.

dji-arena-5-970x546-c

شرکت DJI برای آن که مشتریان آینده اش را تضمین نماید، در محل DJI Arena کلاس هایی را نیز جهت آشنایی و آموزش هدایت پهپادها به نونهالان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال برگزار می کند. در کنار این ها، متخصصین این شرکت به طور خصوصی پرواز حرفه ای با پهپادها را برای افراد بزرگسال آموزش می دهند.

dji-arena-3-970x546-c

یکی از مسئولین کمپانی در مصاحبه با وبسایت دیجیتال ترندز اعلام داشته که از زمان بازگشایی مرکز مورد نظر، تعداد زیادی از افراد به سمت این شاخه از سرگرمی ها تمایل پیدا کرده اند. ضمن این که افراد بسیاری نیز برای اولین بار با پهپادها آشنا شده و شیفته امکان ثبت تصاویر از آسمان شده اند.

dji-arena-7-970x546-c dji-arena-2-970x546-c dji-arena-8-970x546-c dji-arena-1-970x546-c dji-arena-11-970x546-c dji-arena-4-970x546-c

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی