ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمار و ارقام ارائه شده از تعداد کاربران سیانوژن ممکن است نادرست باشند

همانطور که مطمئنا در خبرها خوانده اید، کمپانی سیانوژن اخیرا به منظور سرپا نگه داشتن تجارت خود حدود 20 درصد از نیروهای خود را اخراج کرده است. در همین گیر و دار اما کرت مک مستر، مدیر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

همانطور که مطمئنا در خبرها خوانده اید، کمپانی سیانوژن اخیرا به منظور سرپا نگه داشتن تجارت خود حدود 20 درصد از نیروهای خود را اخراج کرده است. در همین گیر و دار اما کرت مک مستر، مدیر عامل کمپانی اعلام کرده که در حال حاضر ده ها میلیون کاربر از رام کاستوم شرکت او برای اندروید یعنی سیانوژن ماد استفاده می کنند.

با گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، به نظر می رسد که آمار و ارقام ارائه شده توسط کمپانی از تعداد کاربران سیانوژن ماد صحیح نباشند. در صورت اثبات این موضوع، آن هم در روزهایی که شرایط سیانوژن چندان مساعد نیست، ارائه این آمار غلط برای کمپانی قطعا مشکل ساز خواهد شد.

تعداد کاربران سیانوژن ماد در طول زمان همواره در حال فراز و نشیب بوده، اما نمی توان کتمان کرد که برای یک رام کاستوم همیشه بالا بوده است. در سال 2014 مک مستر ادعا کرد که کاربران ردیابی شده سیانوژن به 20 میلیون نفر رسیده اند. در سال 2015 گفته می شد که این آمار به 50 میلیون نفر هم رسیده است، اما بسیاری از این کاربران قابل ردیابی نبوده اند.

اما به گزارش The Information، طبق تحقیقات صورت گرفته روی یکی از اسناد داخلی سیانوژن به نظر می رسد که این آمار و ارقام صحیح نباشند. یکی از مسئولان سیانوژن در واکنش به این موضوع اظهار داشته که ردیابی کاربران سیانوژن ماد به خاطر مسائل حریم خصوصی کار آسانی نیست.

وی مدعی است که کمپانی هیچ گاه آمار و ارقام غلطی در مورد تعداد کاربرانش ارائه نکرده، اما احتمال آن هست که افرادی مشخص به اعداد و ارقام زینت بخشیده باشند.

از آنجا که استارتاپ سیانوژن با سرمایه گذاری ریسک پذیر  پا گرفته، برای گردانندگانش اثبات این موضوع که پلتفرم شان همچنان پرطرفدار است اهمیت فراوانی دارد. حالا که در صحت آمار ارائه شده شک و شبهه ایجاد شده، احتمالا سرمایه گذاران سیانوژن خواهان پاسخ های روشنی از سوی این شرکت برای ادامه پشتیبانی خود از رام سیانوژن ماد خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علیرضا بدری
    علیرضا بدری | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

    هرکی گرند پرایم داره بره درخواست بده واسه ما بزنن

  • علیرضا بدری
    علیرضا بدری | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

    خداییش طرفدار داره
    ولی چرا واسه گرند پرایم سی ام سیزده نزدن بعنی چی؟!

  • HazelNut
    HazelNut | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    من خودم سالهاست هر گوشی ای که داشتم با سیانوژن کار کردم باهاش در واقع از همون روزهای اول اندروید من همه گوشیهام با سیانوژن مود بوده. و اواخر که گوشی گرفتم حتما به ساپورت رسمی سیانوژن دقت کردم وگرنه گوشی بدون ساپورت سیانوژن نمیگیرم. ولی واقعیت اینه نسبت به قبل خیلی کمتر میبینم کاربرا رام عوض کنن و سیانوژنمود استفاده کنن. حتی خودم مثل قبل نیستم و همین که گوشی رو میگیرم سیانوژن مود میزنم و تا موقع فروش و تعویض تغییرش نمیدم.

مطالب پیشنهادی