ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزش سهام سامسونگ به بیشترین میزان خود در یک روز رسید

اگرچه عملکرد نسبتاً ضعیف سامسونگ در بازار سهام طی سال گذشته میلادی سبب شد تا سرمایه گذاران تمایل خود را از دست داده و حاضر به پرداخت مبالغ کلان برای خرید سهام کمپانی کره ای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

اگرچه عملکرد نسبتاً ضعیف سامسونگ در بازار سهام طی سال گذشته میلادی سبب شد تا سرمایه گذاران تمایل خود را از دست داده و حاضر به پرداخت مبالغ کلان برای خرید سهام کمپانی کره ای نشوند، اما عرضه گلکسی اس 7 سبب شد تا سامسونگ به بهترین سه ماهه خود در چند سال اخیر دست یابد و انتظار می رود که این روند موفقیت آمیز با عرضه فبلت محبوب گلکسی نوت 7 نیز ادامه یابد.

حالا به نظر می رسد که تمام موفقیت های اخیر کره ای ها دست به دست یکدیگر داده اند تا ارزش سهام سامسونگ الکترونیکس در یک روز، به بیشترین حد خود رسیده و به 1.585 میلیون وون (معادل 1433 دلار) در ازای هر سهم افزایش یاد.

ارزش هر سهم از کمپانی مورد اشاره برای اولین بار بعد از ماه مارس 2015، در ماه گذشته میلادی به 1.5 میلیون وون رسید که نقطه عطفی در عملکرد چند سال اخیر سامسونگ به شمار می رفت. در واقع روند افزایش ارزش سهام از زمانی شروع شد که سامسونگ گزارش مالی اخیر خود را منتشر کرد و بعد از آن در تلاش بود تا قیمت سهام را به بالاترین حد خود برساند.

در حال حاضر سرمایه گذاران امیدوار هستند که موفقیت روزافزون سامسونگ ادامه دار باشد و کمپانی کره ای بتواند با افزایش درآمد خود، هزینه صرف شده روی سهام را بازگرداند. تا به امروز 43 تحلیلگر مختلف پیش بینی کرده اند که ارزش سهام سامسونگ همچنان افزایش خواهد یافت و در نهایت به 1.8 میلیون وون (معادل 1624 دلار) خواهد رسید که بیشترین رقم در تاریخ کمپانی مورد اشاره برشمرده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Khaleghi
    Khaleghi | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    eyval
    tabrik be sami
    :samsung:

مطالب پیشنهادی