ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تاسیس استودیو واقعیت مجازی اینتل
تکنولوژی

اینتل یک استودیوی واقعیت مجازی راه اندازی می کند

«بریان کرانیچ» (Brian Krzanich) مدیر اجرایی کمپانی اینتل رسماً اعلام کرد که این شرکت قصد دارد در هالیوود یک استودیو ۳۶۰ درجه را جهت انجام ورزش و تفریحات مبتنی بر واقعیت مجازی بنا کند. قرار است این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

«بریان کرانیچ» (Brian Krzanich) مدیر اجرایی کمپانی اینتل رسماً اعلام کرد که این شرکت قصد دارد در هالیوود یک استودیو ۳۶۰ درجه را جهت انجام ورزش و تفریحات مبتنی بر واقعیت مجازی بنا کند.

قرار است این استودیو با بهره گیری از تکنولوژی اختصاصی اینتل با عنوان « 360Replay» ساخته شود. در حال حاضر بینندگان مسابقات NBA می توانند با بهره گیری از این تکنولوژی تماشای مسابقه را در هر لحظه متوقف کرده و زاویه دوربین را به دلخواه خود و بدون هیچ محدودیتی تغییر دهند. لازم به ذکر است که تهیه چنین تصاویری به صورت تقریباً زنده، نیاز به تعداد بسیاری دوربین و سرورهایی قدرتمند دارد.

شرکت اینتل می خواهد این تکنولوژی را با بهره گیری از تجربه «واقعیت تلفیقی» (Merged Reality)، به دست کاربر برساند. در این وضعیت هر کاربر می تواند مسابقه را به صورت مستقیم و بلادرنگ در هر زاویه و هر موقعیتی تماشا کند، و برای این کار حتی نیاز به توقف پخش تصویر نیز نخواهد بود.

کرانیچ درباره کارکرد این تکنولوژی می گوید: «میدان رقابت تماماً دیجیتال خواهد بود و ما تکنولوژی های لازم برای این کار را فراهم می کنیم. از این پس شما می توانید کارگردان تجربه "واقعیت تلفیقی" خود باشید.»

این استودیو «Intel Tech Experience Lab» یا «لابراتوار تجربه تکنولوژیک اینتل» نام خواهد داشت. قرار نیست این مکان شبیه یک استودیوی سینمایی یا تلویزیونی باشد، بلکه هر گروهی می تواند با استفاده از تکنولوژی های اینتل در این تاسیسات، اقدام به تولید محتوای واقعیت تلفیقی خود کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی