ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برگ برنده GoPro در بازار پهپادها چیست

پهپاد کارما از کمپانی GoPro، پاییز امسال از راه می رسد و از نگاه مدیران این شرکت، ساختن پهپادی که مانند باقی پرنده های موجود در بازار باشد کافی نیست. بنابراین گوپرو تصمیم گرفته تا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

پهپاد کارما از کمپانی GoPro، پاییز امسال از راه می رسد و از نگاه مدیران این شرکت، ساختن پهپادی که مانند باقی پرنده های موجود در بازار باشد کافی نیست. بنابراین گوپرو تصمیم گرفته تا با قیمتی مناسب، پهپادی فوق العاده به بازار ارائه دهد که در برابر با DJI و Parrot شانس بیشتری کسب کند.

همه پهپادها مشابه یکدیگر نیستند و هر کدام تفاوت هایی دارند اما کارما یک سری خصوصیت های منحصر به فردی را باید یدک بکشد تا آن را نسبت به دیگر پرنده ها متمایز جلوه دهد. جمع و جور بودن، مشخص کردن مسیر پروازی، قابل ردیابی بودن و اجتناب از برخورد با موانع می توانند مهم ترین تغییرات گوپرو کارما باشند.

در مورد کنترل پهپاد نیز پرسش هایی وجود دارد. برخی از پهپادها توسط اسمارتفون و برخی دیگر توسط جوی استیک های مخصوص کنترل می شوند که طبیعتا سبب افزایش کارایی و دقت آن ها می شود. هنوز در مورد کارما اما راهکار مشخصی وجود ندارد.

آیا با گوپرو کارما می توان Omni (ستاپ تصویربرداری ۳۶۰ درجه تولیدی گوپرو) را به پرواز درآورد؟ احتمالا یکی از ویژگی های خاص کارما تولید تصاویر 360 درجه است که در محیط واقعیت مجازی کاربرد دارد. این روزها اکثر پهپادهای درجه یک از دوربین بهره مند هستند و به راحتی حتی می توان یک دوربین گوپرو یا هیرو 5 به آن ها نصب کرد اما پهپادی که بتواند به Omni مجهز شود قطعا یک برگ برنده نسبت به دیگران خواهد داشت.

اخیرا نیز شواهدی به دست رسیده که نشان می دهد تصمیم گوپرو در این راستا قطعی به نظر می رسد و احتمالا در ورژن نهایی پهپاد کارما، شاهد به کارگیری Omni نیز هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی