ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسلا یکی از مهندسین کلیدی اپل را برای بهبود کیفیت اتومبیل Model 3 خود استخدام کرد

با توجه به برنامه های جاه طلبانه تسلا برای عرضه 500 هزار اتومبیل تا سال 2018 میلادی، کمپانی مورد اشاره باید مطمئن شود که بهتر از سابق مشکلات کنترل کیفیت را از پیش روی خود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

با توجه به برنامه های جاه طلبانه تسلا برای عرضه 500 هزار اتومبیل تا سال 2018 میلادی، کمپانی مورد اشاره باید مطمئن شود که بهتر از سابق مشکلات کنترل کیفیت را از پیش روی خود بر می دارد؛ خصوصاً اینکه تا عرضه خودروی Model 3 زمان زیادی باقی نمانده و تسلا باید هرکاری که از دستش بر می آید را برای از بین بردن مشکلاتی که در Model X گریبان گیرش شده بودند، به انجام رساند.

طی چند سال اخیر تسلا همواره از مشکلات کنترل کیفیت به شکلی سرسری عبور کرده که بخشی از دلیل آن را می توان ناشی از تازه کار بودن کمپانی (نسبت به سایر رقبا) و هیجان بیش از حد مخاطبانش که گاه مشکلات خودروهای تسلا را به جان می خریدند، دانست. اما با پیش خرید 400 هزار واحدی Model 3، دوران عبور سرسری از کنترل کیفیت به پایان رسیده و تسلا باید اطمینان یابد که بهترین اتومبیل ممکن را در اختیار صدها هزار مشتری خود می گذارد.

در همین راستا، تسلا اخیراً «دیوید ارهارت» (David Erhart)، مدیر مهندسی قابل اطمینان سابق اپل را به استخدام خود درآورده و «مدیریت ارشد مهندسی قابل اطمینان و آزمایش» را به وی واگذار کرده است. بنابر گزارش ها، ارهارت مدیریت تیمی کامل را برعهده خواهد گرفت و در حالی که زمان زیادی تا عرضه Model 3 باقی نمانده، نقشی اساسی در تسلا ایفا خواهد نمود.

در حال حاضر گفته می شود که تسلا طی سال گذشته میلادی، تیم مهندسی قابل اطمینان خود را از چند مهندس، به تیمی شامل 40 مهندس که به صورت تمام وقت کار می کنند افزایش داده. ناگفته نماند که بنابر اکانت لینکدین ارهارت، وی پس از سه سال فعالیت در اپل، کار خود را از ماه جاری میلادی در تسلا آغاز نموده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی