ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و مشخصات دوربین 5D Mark IV کنون فاش شد؛ فول فریم 30 مگاپیکسلی در راه است

به تازگی تصاویری از دوربین حرفه ای کنون با نام EOS 5D Mark IV و مشخصات احتمالی آن فاش شده. در این تصاویر هر آنچه از یک فول فریم ژاپنی انتظار داریم، دیده می شوند. طبق اخبار ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

به تازگی تصاویری از دوربین حرفه ای کنون با نام EOS 5D Mark IV و مشخصات احتمالی آن فاش شده. در این تصاویر هر آنچه از یک فول فریم ژاپنی انتظار داریم، دیده می شوند.

طبق اخبار منتشر شده این دوربین به حسگر 30.4 مگاپیکسلی از نوع CMOS با پیکسل های دوگانه و سیستم فوکوس خودکار 61 نقطه ای مجهز است. همچنین گستره ISO در این محصول بین 100 الی 102400 واحد قرار دارد و همچون دیگر DSLR های حرفه ای، قابلیت عکاسی متوالی با سرعت 7 فریم در ثانیه نیز با آن ممکن خواهد بود.

از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به قابلیت ثبت ویدیو با رزولوشن 4K در نرخ 30 فریم بر ثانیه اشاره کرد، البته با کاهش رزولوشن به سطح HD می توانید تا 120 فریم در ثانیه را به تصویر بکشید که گزینه مناسبی برای ویدیوهای اسلوموشن به شمار می رود.

گفتنی است نمایشگر این دستگاه از نوع لمسی و ضد لرزش بوده و قابلیت هایی همچون GPS، ارتباط وای-فای و NFC در آن تعبیه شده. همچنین درگاه ارتباطی از نوع USB 3.0 و خروجی تصویر HDMI نیز در آن به چشم می خورد.

ظاهراً دوربین EOS 5D Mark IV با ابعاد 75.9×116.4×50.7 میلیمتر، 890 گرم وزن دارد که البته با افزودن لنز و تجهیزات مختلف، قطعاً بسیار بیشتر خواهد شد.

لازم به ذکر است هنوز در مورد زمان عرضه این دستگاه اطلاعاتی منتشر نشده و کمپانی کنون نیز هیچکدام از مشخصات فوق را به صورت رسمی تأیید نکرده، اما احتمالاً در نمایشگاه فتوکینا 2016 که مهرماه سال جاری برگزار می شود، شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

در ادامه تصاویر این دوربین فول فریم را مشاهده کنید:

eos5d-iv-1 eos5d-iv-5 eos5d-iv-4 eos5d-iv-3 eos5d-iv-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shayankia
    shayankia | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    ولی هنوزم که هنوزه با Sony alpha A7R II فاصله داره...میتونه رو ۳۹۹ نقطه فوکس کنه!?

مطالب پیشنهادی