ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ورود جدی سامسونگ به بازار خودروسازی
تکنولوژی

سامسونگ صنایع خودروسازی را عرصه بعدی پیشرفت چشمگیر فناوری اطلاعات می داند

شرکت سامسونگ در سال گذشته رسماً اعلام کرد که تیم جدیدی متشکل از مدیران خود تشکیل داده تا در خصوص آینده فعالیت های این شرکت بزرگ در صنعت خودروسازی تصمیم گیری کنند و راه های ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

شرکت سامسونگ در سال گذشته رسماً اعلام کرد که تیم جدیدی متشکل از مدیران خود تشکیل داده تا در خصوص آینده فعالیت های این شرکت بزرگ در صنعت خودروسازی تصمیم گیری کنند و راه های نقش آفرینی بهتر شرکت را در این بازار تعیین نمایند. کره ای ها همچنین همکاری گسترده ای را با کمپانی آلمانی BMW آغاز کرده اند و می خواهند از این طریق به طور جدی در رقابت های بازار آینده دار خودروهای بدون راننده سهیم باشند.

یکی از تحلیلگران ارشد کمپانی کره ای باور دارد که صنایع خودروسازی بستر بعدی پیشرفت چشمگیر صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات (ICT) خواهد بود. کیم دو کیون (Kim Do-kyun) این اظهارات را در همایش «موبایل و اینترنت اشیا» در  مقر سامسونگ مطرح کرده است. او که یکی از محققین برجسته شرکت در بخش تولید حافظه های دیجیتال به شمار می رود، همچنین باور دارد که به زودی حجم عظیمی از محصولات الکترونیک وارد خودروها خواهند شد و این تنها محدود به سیستم های روی چیپ، دوربین، نمایشگر و واحد پردازشگر مرکزی نیست.

سامسونگ فرصت های زیادی را در این عرصه پیش روی خود متصور شده است. به خصوص اگر تمرکز ویژه ای را روی فناوری ها و تجهیزات مرتبط با اتومبیل های خودران و فناوری های ارتباطی آنها متمرکز سازد. کیم دو کیون اطمینان دارد که تحول در تکنولوژی های الکترونیکی به کار رفته در خودروها، در نهایت منجر به ایجاد سبک خاص از زندگی در میان استفاده کنندگان خواهد شد.

شرکت کره ای حرکت آرام اما حساب شده خود را برای رسیدن به اهدافش آغاز کرده است. علاوه بر همکاری با BMW، سامسونگ به تازگی بخش قابل توجهی از سهام شرکت چینی سازنده اتومبیل های برقی BYD را نیز از آن خود کرده است. ضمن این که گفته می شود مذاکراتی نیز با فیات کرایسلر برای خرید کمپانی Magneti Marelli، به عنوان یکی از اصلی ترین تامین کنندگان قطعات خودروهای تولیدی این خودروساز اروپایی، در جریان است. ارزش این معامله در صورت حصول توافق حدود 3 میلیارد دلار برآورد می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی