ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی از G9 Plus پرده برداشت؛ میان رده ای دیگر در سبد کالای بزرگترین فروشنده موبایل در چین

هوآوی امروز از تلفن هوشمند جدیدی موسوم به G9 Plus در چین پرده برداشت. پیش از این و با توجه به تصاویر و اطلاعات افشا شده از این دستگاه، تصور می شد که هوآوی برای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

هوآوی امروز از تلفن هوشمند جدیدی موسوم به G9 Plus در چین پرده برداشت. پیش از این و با توجه به تصاویر و اطلاعات افشا شده از این دستگاه، تصور می شد که هوآوی برای این موبایل نیز از سیستم دوربین دوگانه بهره گیرد که حالا، پس از معرفی رسمی مشخص گشته که چنین سیستمی در موبایل مورد بحث به کار گرفته نشده است.

G9 Plus به نمایشگری ۵.۵ اینج با رزولوشن تمام اچ دی مجهز شده در حالی که کناره های موبایل، به لطف بهره گیری از شیشه 2.5D تقریباً بدون حاشیه هستند. از سوی دیگر بزرگترین سازنده موبایل در چین، این بار از چیپستی خانگی بهره نگرفته و یک راست به سراغ کوالکام و چپیست مجتمع اسنپدراگون ۶۲۵ رفته است.

اسنپدراگون ۶۲۵، دارای یک پردازنده مرکزی ۸ هسته ای است که کلاک پردازشی آن بر ۲.۰ گیگاهرتز تنظیم شده و از سوی دیگر، از پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ نیز بهره می گیرد.

Huawei-G9-Plus-1-w600

از اینجا به بعد، می توان گفت که G9 Plus وارد دو حالت می شود. گزینه ای در برابرتان وجود دارد که از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم بهره می برد در حالی که یک نسخه گران تر، از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم برخوردار است. این در حالیست که هر دو نسخه، از درگاه کارت حافظه MicroSD بهره برده و می توانید حافظه دستگاه را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر افزایش دهید.

دوربین G9 Plus اما بر خلاف گزارشات قبلی، تک سنسوری است و رزولوشن آن به ۱۶ مگاپیکسل می رسد. دوربین به فوکوس خودکار فازی و لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده. کیفیت سنسور دوربین جلو نیز به ۸ مگاپیکسل می رسد. لازم به اشاره است که چینی ها یک باتری ۳۳۴۰ میلی آمپری را نیز در محصول تازه خود به کار گرفته اند.

800x480_IMAGE56832726

وزن G9 Plus به ۱۶۰ گرم می رسد که با توجه به بدنه فلزی و اندازه آن، قابل قبول است. ضخامت آن نیز ۷.۳ میلیمتر اعلام شده. هوآوی، موبایل تازه خود را با اندروید ۶ و نسخه ۴.۱ از رابط کاربری EMUI با قیمت ۲۳۹۹ یوان - ۳۶۲ دلار در رنگ های طلایی و نقره ای راهی بازار می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • meysam
    meysam | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    ماشالله هوآوی
    همین گوشی رو سونی داره بالاتر از این میفروشه تازه با ۳گیگ رم

  • THEBEST
    THEBEST | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    همینو سامی میده ۱۵۰۰۰۰۰
    البته هواوی بازم تو قسمت پرچم دار مشکل داره وبه پای سامی نمیرسه ...اگر هواوی سال دیگه خودشو برسونه واقعا انتخاب بین سامسونگ و هواوی سخت میشه

  • '-_mohammad_-'
    '-_mohammad_-' | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    خدایی مشخصات و قیمتش رو بخونید...این میان رده نیست به خدا...بالارده است??? با این قیمت کم عالیه.پ???

  • محمد حسام دشمیر
    محمد حسام دشمیر | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    مشخصاتش که عالیه به عنوان میان رده قیمتشم بد نیست .

مطالب پیشنهادی