ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کتابخوان Kobo Aura One معرفی شد

همانطور که شایعات اشاره داشتند، کتابخوان Kobo Aura امروز رسما معرفی شد. دستگاهی ضد آب با مشخصاتی جذاب که 6 سپتامبر برابر با 16 شهریور امسال با قیمت 229 دلار به بازار ارائه می شود. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

همانطور که شایعات اشاره داشتند، کتابخوان Kobo Aura امروز رسما معرفی شد. دستگاهی ضد آب با مشخصاتی جذاب که 6 سپتامبر برابر با 16 شهریور امسال با قیمت 229 دلار به بازار ارائه می شود.

یکی از مهم ترین قسمت های Kobo Aura One نمایشگر خاص آن است که با توجه به اهمیت بالای نمایشگر برای کتابخوان ها، می توان آن را تحسین کرد. Kobo Aura One از نمایشگری 7.8 اینچی و دقت 300ppi برخوردار است.

اگر شما هم عمده زمان مطالعاتی تان در نیمه شب است، Kobo Aura One به شما اجازه می دهد تا میزان نور و گرمی رنگ ها را به صورت دستی تنظیم کنید و اگر هم بخواهید، در حالت اتوماتیک هر زمان از روز و در هر نوری، بهترین حالت رنگ ها نمایش داده می شود.

در واقع این هم یک نوع فیلتر نور آبی است، به مانند نایت شیفت اپل. اگر به دنبال کتابخوانی بزرگ با رزولوشن بالا می گردید، Kobo Aura One یکی از بهترین گزینه های قابل خریداری با قیمتی کمتر از 250 دلار است.

علی رغم نمایشگری بزرگ، Kobo Aura One حدودا 230 گرم وزن داشته و ضخامت آن به 6.9 میلی متر می رسد. بهره وری از IPX8 سبب شده تا این دستگاه بتواند در عمق دو متری آب هم مدت قابل توجهی دوام بیاورد.

Kobo-Aura-One-Specs-Price-2-w600

Kobo-Aura-One-Specs-Price-3-w600

Kobo-Aura-One-Specs-Price-4-w600

Kobo-Aura-One-Specs-Price-5-w600

Kobo-Aura-One-Specs-Price-6-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    جوهر الکترونیک بهتر نیست ما که تبلت نمیخوایم
    هدف مطالعه و برای مطالعه جوهر الکترونیک بهتر نیست

  • molavy
    molavy | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    کاش بنویسید با فارسی مشکل داره یا نه. بعد اینکه pdf رو هم reflow میکنه یا نه. آخه آمازون کینل اصلا نمیتونه pdf رو reflow کنه. یعنی حالت تطبیق رو نداره برای pdf. حالت تطبیق با ابعاد صفحه که اگر متن رو زوم کنی و بزرگ کنی خودش دوباره تنظیم کنه که نخواد اسکرول افقی داشته باشه

    • reza_zarchi
      reza_zarchi | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

      البته با توجه به بزرگتر بودن صفحه ی این کتابخوان، فکر میکنم دیگه نیاز به زوم کردن و ریفلو کردن به دنبالش نیازی نباشه. اگه به ایران بیاد واقعا گزینه ی خوبی برای خریدنه.

مطالب پیشنهادی