ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی BenQ از موبایل هوشمند جدید خود به نام T55 رونمایی کرد

در حالی که BenQ بیشتر شهرت خود را مدیون تولید پروژکتورها، مانتیورها و سایر تجهیزات جانبی کامپیوتری است، به نظر می رسد این کمپانی تایوانی هم تصمیم جدی دارد که همچون بسیاری از همتایان خود، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

در حالی که BenQ بیشتر شهرت خود را مدیون تولید پروژکتورها، مانتیورها و سایر تجهیزات جانبی کامپیوتری است، به نظر می رسد این کمپانی تایوانی هم تصمیم جدی دارد که همچون بسیاری از همتایان خود، در صنعت موبایل های هوشمند فعالیت کند و در همین راستا از اسمارت فون جدید خود به نام T55 رونمایی به عمل آورده است.

موبایل BenQ T55 به پنل نمایشگری IPS و 5.5 اینچی با رزولوشن HD (یا 1280x720) مجهز شده که تراکم پیکسلی 267ppi را به نمایش می گذارد و شیشه ای خمیده از آن محافظت می کند. اما شاید یکی از متمایزکننده ترین ویژگی های T55، تکنولوژی Blue Eye مورد استفاده در آن باشد که نور صفحه را بسته به محیط و چشم کاربر تنظیم می کند تا آسیبی به آن وارد نگردد.

BenQ-T55_2

موبایل مورد بحث به پردازنده ای چهارهسته ای با فرکانس پردازشی 1.3 گیگاهرتز مجهز شده و در کنار آن از یک پردازنده گرافیکی Mali T720 نیز بهره می برد.این اسمارت فون قرار است در قالب دو نسخه به مشتریان برسد که یکی از آن ها به 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری به 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

دیوایس مورد اشاره از کارت های اکسترنال مایکرو SD هم پشتیبانی می کند که می تواند فضای داخلی دستگاه را تا 32 گیگابایت افزایش دهد. از دیگر مشخصات BenQ T55 نیز می توان به پشتیبانی از 4G LTE، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای 1080p و باتری 2900 میلی آمپر ساعتی و اندروید 5.1 گوگل که به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده اشاره نمود.

BenQ هنوز از قیمت اسمارت فون تازه خود و تاریخ عرضه دقیق آن رونمایی نکرده اما این نوید را به مشتریان داده که می توانند T55 را در قالب دو رنگ «سفید مدرن» و مشکی خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی