ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید 7.0 نوقا احتمالاً یکم شهریور برای موبایل های نکسوس عرضه شود

تا به امروز می دانیم که گوگل قصد دارد اندروید 7.0 نوقا را طی ماه جاری میلادی عرضه کند، اما هنوز هیچ تاریخ دقیقی از سوی اهالی مانتین ویو ارائه نشده است. با این همه، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

تا به امروز می دانیم که گوگل قصد دارد اندروید 7.0 نوقا را طی ماه جاری میلادی عرضه کند، اما هنوز هیچ تاریخ دقیقی از سوی اهالی مانتین ویو ارائه نشده است. با این همه، اخیراً تاریخ دقیقی از سوی ال جی و اپراتور کانادایی Telus منتشر شده که احتمالاً زمان عرضه اندروید نوقا را مشخص می کند.

لیستی که به تازگی از سوی Telus منتشر شده، بسیار قانع کننده و منطقی به نظر می رسد و احتمالاً تنها چند روز تا عرضه نوقا باقی مانده باشد. این اپراتور لیست زمان بندی عرضه آپدیت های نرم افزاری خود را منتشر کرده که در آن به عرضه اندروید 7.0 نوقا برای موبایل های نکسوس 6P و نکسوس 5X در تاریخ 22 آگوست (1 شهریور ماه) اشاره شده است.

Software-Update-Schedule---bhzof35755

از سوی دیگر، ال جی صفحه ای برای «تجربه پیش نمایش سیستم عامل G5» در وب سایت خود ایجاد کرده که قرار است از 22 آگوست شروع به کار کند. همانطور که احتمالاً می دانید، گوگل کدهای پروژه متن باز اندروید را برای نسخه های پیش نمایش مختلف اندروید N عرضه کرده و تولیدکنندگان موبایل های هوشمند فرصت بیشتری برای کار روی آنها داشته اند. و با توجه به اینکه نکسوس 5X توسط ال جی ساخته شده، بعید نیست که آپدیت اندروید زودتر از سایرین روی موبایل های آن عرضه گردد.

بنابر همه این ها، می توان تقریباً با اطمنینا گفت که عرضه اندروید 7.0 نوقا از دوشنبه آتی آغاز خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا دیوایس های نکسوس دیگری به جز 6P و 5X به سرعت این آپدیت را دریافت خواهند کرد یا خیر. ضمناً این مسئله، تاییدی بر عرضه اندروید ویر 2.0 در تاریخی مشابه نیست و زمان عرضه آن کماکان در پرده ای از ابهام قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • REZ≈REZ."M:R"
    REZ≈REZ."M:R" | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    دو ماه اچ تی سی 10 دارم کاملا راضی
    پسر عموم ایفون 6 پلاس داره هر روز تو دست همه گوشیامون اما اچ تی سی 10 یه چیز خاص حتی ظاهر و در دست گرفتنش هندزفریاشم که نگم بهتر چون باید امتحان کنید

  • JOSEPH
    JOSEPH | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    چه فایده ... هنوزم شاهد هنگ کردن گوشی های پرچمدار با سیستم عامل اندرویید هستیم ... کلا اندرویید نمیتونه مثل iOS بهینه باشه ... البته تجربه کار با گوشی های نکسوس رو ندارم.

  • امیرحسام.‌‌شیخی
    امیرحسام.‌‌شیخی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

    هیچ اسکرین شاتی از اندروید ۷ تو پرچمدارای سامسونگ و سونی و ال جی و... لو نرفته؟

مطالب پیشنهادی