ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بزودی امکان دریافت و برقراری تماس در واتس اپ به کمک دستیار صوتی سیری محقق می شود

اپل برنامه دارد تا با عرضه آخرین ورژن از سیستم عامل iOS خود، دستیار صوتی سیری را برای اولین بار در اختیار اپلیکیشن های شخص ثالث بگذارد. البته بدیهی است که سازگاری این دستیار صوتی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

اپل برنامه دارد تا با عرضه آخرین ورژن از سیستم عامل iOS خود، دستیار صوتی سیری را برای اولین بار در اختیار اپلیکیشن های شخص ثالث بگذارد. البته بدیهی است که سازگاری این دستیار صوتی تنها با اپلیکیشن های خاصی، مانند پیام رسان ها، اپلیکیشن های پرداختی و سایر نرم افزارهایی از این دست صورت خواهد کرد.

بعد از اینکه اپل اعلام کرد رابط برنامه نویسی سیری را در اختیار توسعه دهندگان می گذارد، حالا به نظر می رسد که این ویژگی قرار است به محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان جهان، یعنی واتس اپ افزوده شود. این موضوع از آن جایی مشخص شده که بنابر جوازهای دسترسی نسخه جدید واتس اپ، به صورت واضح به سیری و امکان کنترل تماس ها اشاره شده است.

در همین راستا مشخصاً یکی از قابلیت های ساده ای که با یکپارچه سازی سیری و واتس اپ به وجود خواهد آمد، امکان دریافت یا برقراری تماس ها از طریق واتس اپ و با استفاده از فرمان های صوتی خواهد بود.

بنابراین بزودی دارندگان دیوایس های مجهز به سیستم عامل iOS می توانند با بیان جمله های دستوری ساده، از دستیار صوتی هوشمند خود بخواهند که با یکی از دوستان یا آشنایان تماس حاصل کند. گذشته از این، سیری خواهد توانست که به جای کاربران، به پیغام ها پاسخ دهد یا پیام های دریافتی را با صدای بلند برایشان بخواند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی