ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتورولا اعتقاد دارد سامسونگ ایده نمایشگر همیشه روشن را از موبایل های موتو دزدیده است

امروز سامسونگ بالاخره فبلت مورد انتظار گلکسی نوت 7 را به بازار عرضه می کند که یکی از محبوب ترین اسمارت فون های سال جاری میلادی به شمار می رود. در حالی که برخی از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

امروز سامسونگ بالاخره فبلت مورد انتظار گلکسی نوت 7 را به بازار عرضه می کند که یکی از محبوب ترین اسمارت فون های سال جاری میلادی به شمار می رود. در حالی که برخی از کمپانی ها، تمام استراتژی های سامسونگ را با دقت و علاقه دنبال می کنند، برخی دیگر چندان از عرضه نوت 7 خوشحال نیستند.

یکی از همین کمپانی های ناراضی، موتورولا است که در توییت اخیر خود گفته قابلیت نمایشگر همیشه روشن نوت 7، از موبایل های موتو قرض گرفته شده است. کمپانی مورد اشاره در توییت خود نوشته «در کدام کهکشان دزدیدن قابلیت های جالب موبایل های رقیب اشکالی ندارد؟» و زیر آن هشتگ TheOriginalAlwaysOnDisplay و تصویری از نمایشگر همیشه روشن Moto Z را قرار داده است.

اگرچه این اولین باری نیست که سامسونگ از نمایشگر همیشه روشن استفاده می کند و پیش از این شاهد استفاده از آن در موبایل های پرچمدار گلکسی اس 7 و اس 7 اج بوده ایم، اما حق تا حدودی با موتورولا است و این کمپانی اولین موبایل اندرویدی (یعنی Moto X) را به همراه این قابلیت به بازار عرضه کرده بود.

با این حال، Moto X هم اولین اسمارت فون جهان به شمار نمی رفت که چنین قابلیتی را برای کاربران به ارمغان می آورد و پیش از این شاهد بهره گیری از آن در موبایل N9 نوکیا و حتی موبایل های قدیمی تر سیمبین که به نمایشگر امولد مجهز بودند، مانند Nokia N8 بوده ایم. این قابلیت بعداً بهبود یافت و در موبایل های ویندوزی لومیا با نام «Glance Screen» قرار گرفت. بنابراین دقیقاً نمی توان گفت که نمایشگر همیشه روشن توسط موتورولا ابداع شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • امیر عباس مصطفی نژاد
    امیر عباس مصطفی نژاد | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    موتورولا همش چیز های چرت وپرت میگه نوکیا اول اومد روی گوشی هایش گذاشت پس اعتقاد موتورولا درست نیست

  • ami_ald
    ami_ald | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    من نوکیا E7 داشتم اونم نمایشگر همیشه روشن داشت دلیل نمیشه بگی طرح دزدی اگه اینجور باشه که دنیا پیشرفت نمیکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی