ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: اپل واچ 2 از قابلیت های مخابراتی بی بهره خواهد بود

اخبار و اطلاعات در مورد اپل واچ 2 تا به اینجای کار پیشرفت چندانی نداشته اند و شایعه عجیب و غریبی تا به امروز نشنیده ایم. انتظارات کاملا منطقی هستند و کسی به دنبال ویژگی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

اخبار و اطلاعات در مورد اپل واچ 2 تا به اینجای کار پیشرفت چندانی نداشته اند و شایعه عجیب و غریبی تا به امروز نشنیده ایم. انتظارات کاملا منطقی هستند و کسی به دنبال ویژگی های خیالی نیست. بدنه ای باریک و کوچک تر، باتری بهتر و بزرگ تر به همراه سرعت بیشتر نرم افزار.

شایعاتی در مورد راه های جدید ارتباطی مثل Android Wear وجود دارد که حالا طبق گزارش جدید، گویا لغو شده اند. گفته شده که اپل برای اضافه کردن اتصال سلولار به اپل واچ 2 به مانع برخورده و نتوانسته آن را با موفقیت اضافه کند.

ظاهرا، اپل در حال همکاری با اپراتورها در سراسر جهان بوده تا ورژنی از ساعت خود را به بهره وری از امکانات مخابراتی مجهز سازد اما گویا امکان ارائه چنین دستگاهی تا ماه دسامبر سال جاری میلادی وجود نداشته است.

یکی از مشکلات قابل بحث، طول عمر باتری های است که در ساعت های مجهز به آنتن مخابراتی ممکن است وضعیت وخیمی پیدا کند. اپل به دنبال آنتن های کم مصرف می گردد اما در حال حاضر آن ها آماده به کارگیری و استفاده نیستند.

در عوض، اپل قصد دارد روی قابلیت های تناسب اندام، سلامتی و ورزشی اپل واچ 2 تمرکز کرده و GPS را به ساعت بیافزاید. اضافه شده GPS می تواند بسیاری از کارایی های اپل واچ 2 را بهبود ببخشد و در عین حال آسیبی هم به باتری نمی رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی