ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

توییتر بالاخره ابزار مدیریتی حساب های تأیید شده را در اختیار عموم کاربران قرار داد

توییتر به تازگی تصمیم گرفته تا ابزار مقابله با آزار و اذیت های اینترنتی را در اختیار کلیه کاربرانش قرار دهد، نه فقط آنهایی که کنار اسم خود یک تیک آبی رنگ دارند. حالا برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

توییتر به تازگی تصمیم گرفته تا ابزار مقابله با آزار و اذیت های اینترنتی را در اختیار کلیه کاربرانش قرار دهد، نه فقط آنهایی که کنار اسم خود یک تیک آبی رنگ دارند. حالا برای کلیه کاربران امکانی فراهم شده تا نوتیفیکیشن های دریافتی خود را فقط به افرادی که دنبالشان می کنند، محدود نمایند. این گزینه می تواند توییت های افراد غریبه و کاربرانی که به قصد سوء استفاده و آزاررسانی در توییتر فعالیت می کنند را از میان بردارد.

تغییر دوم مربوط به فیلتر کردن توییت ها بر اساس کیفیت آنهاست. توییتر هدف از ارائه این قابلیت را "ارتقای کیفیت توییت های به نمایش درآمده در تایم لاین به کمک برخی نشانه ها از جمله اصالت حساب کاربری و رفتار آن" عنوان کرده است. با این قابلیت، توییت های حساب های کاربری تازه ساخته شده و آن هایی که فعالیت مشکوک دارند، شانس کمتری برای نمایش در تایم لاین و تب نوتیفیکیشن های حساب کاربری توییتر شما خواهند داشت.

این قابلیت ها چیز چندان جدیدی نیستند، اما توییتر با این کار قصد داشته تا همان ابزار مدیریتی که به حساب های کاربری تأیید شده در طول این سال ها ارائه کرده را برای کاربران معمولی هم به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر است که دو قابلیت فیلتر کردن نوتیفیکیشن ها و فیلترینگ توییت ها بر اساس کیفیت، چند وقتی است که تنها در انحصار حساب های کاربری تأیید شده توییتر بوده اند.

گسترش دسترسی به این دو ابزار، بخشی از تلاش طولانی مدت توییتر برای یافتن راه حلی برای مبارزه با آزار و اذیت در محیط این شبکه اجتماعی محسوب می شود. توییتر سال هاست که کاربران سوء استفاده کننده را با نادیده گرفتن مشکل و ارائه راه حل های مقطعی به ادامه کارشان ترغیب می کند و تنها افرادی که طی این مدت قدرت مقابله با این افراد را داشته اند، صاحبان حساب های کاربری تأیید شده بوده اند.

این در حالیست که مطابق آخرین آمار که ماه گذشته منتشر شد، از جامعه 310 میلیون نفری توییتر تنها 187 هزار کاربر دارای حساب کاربری تأیید شده هستند. با رشد روزافزون درآمدهای توییتر، کمپانی تحت ریاست جک دورسی برای تبدیل این شبکه اجتماعی به محیطی دوست داشتنی برای بحث و تعامل تلاش بیشتری انجام می دهد. ارائه قابلیت هایی که مدت ها در انحصار قشر خاصی از توییتر بوده و حالا برای عموم عرضه شده، از جمله همین تلاش هاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی