ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لانچ تریلر Deus Ex: Mankind Divided منتشر شد [تماشا کنید]

حدود پنج سال از انتشار عنوان محبوب Deus Ex: Human Revolution گذشته و تنها چهار روز تا ماجراجویی دوباره با آدام جنسن باقی مانده است. به همین مناسب و همانند همیشه، کمپانی اسکوئر انیکس لانچ ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

حدود پنج سال از انتشار عنوان محبوب Deus Ex: Human Revolution گذشته و تنها چهار روز تا ماجراجویی دوباره با آدام جنسن باقی مانده است. به همین مناسب و همانند همیشه، کمپانی اسکوئر انیکس لانچ تریلر یا آخرین ویدیویی که پیش از انتشار رسمی بازی منتشر می شود را به نمایش عموم گذاشت؛ جهانی سایبرپانک که مردم با مشکلات گوناگونش دست و پنجه نرم می کنند.

هفته گذشته اسکوئر انیکس گفته بود بازیکن هایی که از استیم Mankind Divided را پیش خرید کرده اند می توانند از نوزدهم آگوست اقدام به دانلود [Pre Download - بازی را دریافت می کنید ولی تا زمان انتشار اجازه تجربه اش را ندارید] این عنوان نمایند. اگر می خواهید بدانید با رایانه شخصی خود قابلیت اجرای Mankind Divided را خواهید داشت، بد نیست نگاهی به سیستم مورد نیازش بیندازید.

گزارشات نشان می دهند خوشبختانه عملکرد بازی رو پی سی مناسب بوده و از مشکلات عجیبی که پیرامون ورژن کامپیوتر بعضی عناوین مهم گذشته شنیده ایم، خبری نیست. همچنین گفته شده هنگام انتشار شاهد پشتیبانی از DirectX 12 نخواهیم بود. با این وجود سازنده سعی دارد تا با پچی که از پنجم سپتامبر [15 شهریور] در دسترس قرار می گیرد، این قابلیت را به نسخه های پی سی هم اضافه کند تا بازیکن ها تجربه ای بهتر داشته باشند.

از سوی دیگر انویدیا آخرین درایوهای کارت های گرافیک خود را به انتشار رسانده است. بنابراین مطمئن باشید ورژن 372.54 که به عنوان درایورهای رسمی بازی شناخته می شوند را دانلود کنید. البته اسکوئرانیکس دارندگان کنسول ها را فراموش نکرده و آن ها هم از بیست و یکم آگوست [31 مرداد] می توانند Pre Download بازی را آغاز کنند. دیروز اولین امتیاز Mankind Divided به دست رسید و مجله معتبر Edge به این عنوان 9 داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amin Karimi
    Amin Karimi | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

    شاید بشه گفت شخصیت های شبیه این بازی در دنیای سرگرمی زیاد هستند. اما می توان گفت که این عنوان خوب توانسته یک شخصیت محبوب را به دنیای سرگرمی معرفی کند. به شخصه می توانم بگویم ویژگی های این شخصیت و دنیای اون برای من جذاب بوده است.

مطالب پیشنهادی