ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ سقوط بشر

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Deus Ex GO

com- (8)-w600

پس از عرضه ی موفق بازی های Lara Croft Go و Hitman Go توسط اسکوئر انیکس، حال این کمپانی نام آشنای بازی های ویدئویی پیش از عرضه ی عنوان کنسولی خود تحت عنوان دئوس اکس: من کایند دیوایدد، اقدام به عرضه ی نسخه ی Go این فرنچایز قدیمی کرده است. دئوس اکس گو همانند دو بازی قبلی، عنوانی Turned-base (استراتژیک نوبتی) است و در نمای سوم شخص دنبال می شود.

در دئوس اکس گو بار دیگر با آدام جنسن همراه می شویم تا در جهانی سایبرپانک و ماشینی، پرده از وقایع بی رحم برداشته و به واسطه ی قابلیت های متعدد او از اتفاقات هولناک جلوگیری کنیم. دئوس اکس همانند قبل قیمتی 4.99 دلاری دارد و همچنان از المان های اکشن و مخفی کاری برخوردار است؛ بازی ماجراجویانه ای که در آن باید در طی بیش از 50 مرحله ی جذاب و متنوع به حل پازل های مختلف بپردازید.

آخرین ساخته ی ساکنان مونترال شامل دشمنان جدیدی چون مأموران امنیتی، تیربارها، پهپادها و... می شود و می توانید با انتخاب مسیر های مناسب این سربازان تا دندان مسلح را از سر راه بردارید. همچنین طبق قول و قرارهای اسکوئر انیکس قرار است هر هفته با پازل های جدیدی که برای آن منتشر می شود، همراه شویم. دئوس اکس گو و داستان لذت بخش آن فرصت مناسبی است تا با تمام قوا به استقبال من کایند دیوایدد برویم.

Deus Ex GO

Deus Ex GO

سازنده: SQUARE ENIX Ltd قیمت: 4.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 124/158 مگابایت زبان:

Flick Soccer 17

com- (7)-w600

فوتبال به عنوان پر طرفدارترین ورزش دنیا سوژه خوبی برای بسیاری از بازی سازان در پیاده سازی ایده هایشان محسوب می شود. از این رو استودیوی پر افتخار Full Fat نیز با سابقه ی طولانی ای که در ساخت بازی های ورزشی دارد، اقدام به عرضه ی عناوین متفاوت و گوناگونی در زمینه ورزش فوتبال کرده است.

در Flick Soccer 2017 وظیفه ی اصلی شما ضربه زدن به توپ فوتبال، شوت کردن آن از نقاط مختلف زمین به سمت هدف و سپس گل کردن آن است. فلیک ساکر 2017 در مجموع شامل 5 مد اعتیاد آور شامل ضربات آزاد، بازی های تمرینی آرکید، نشان دادن مهارت های فوتبال و... می شود و قرار است با ارائه ی چرخه ی شبانه روز و فصل های مختلف سال لحظات لذت بخشی را برای شما به ارمغان آورد.

از مشخصه های اصلی جدیدترین ساخته ی استودیوی فول فت می توان به گرافیک چشم نواز، وجود مدهای متنوع و گوناگون، وضعیت های مختلف آب و هوایی، امکان ایجاد تغییر در لباس بازیکنان مختلف و مواردیاز این دست اشاره کرد.

Flick Soccer 17

Flick Soccer 17

سازنده: Full Fat قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 56/78.7 مگابایت زبان:

Red Bull Air Race 2

com- (3)-w600

اگر دلتان برای یک بازی با مضمون هواپیماهای مسابقه ای لک زده به شما Red Bull Air Race 2 را پیشنهاد می کنیم. می پرسید چرا؟ خوب مشخص است، رد بول ایر ریس 2 همانطور که از نام استودیوی آن (Red Bull) بر می آید سر شار از انرژی بوده و در هر لحظه، نفس های تان را در سینه حبس می کند.

رد بول ایر ریس 2 دنباله ای بر شماره ی اول به شمار می رود و قرار است در طی بیش از 400 مسابقه ی هیجان انگیز و مسابقات رو در رو با خلبانان واقعی این کمپانی، شما را به درجه ی استادی برساند. در جدیدترین ساخته ی کمپانی رد بل علاوه بر وجود هواپیماهای مختلف، قادر هستید در یک بخش جذاب و لذت بخش به شخصی سازی هواپیمای خود بپردازید.

تا یادمان نرفته بگوییم که عنوان رد بول ایر ریس 2 برای دیوایس های اندرویدی تولید شده در سال 2014 و یا جدیدتر توصیه شده و برای اجرای آن به حداقل یک گیگابایت حافظه ی رم، نسخه ی 5  و یا جدیدتر سیستم عامل اندروید و همچنین صفحه نمایشی با حداقل رزولوشن 800x480 نیاز خواهید داشت.

Red Bull Air Race 2

Red Bull Air Race 2

سازنده: Red Bull قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 182 مگابایت زبان:

Ketchapp Summer Sports

com- (1)-w600

تا به حال رویای تبدیل شدن به یکی از ستارگان ورزشهای تابستانی را در سر پرورانده اید؟ تبریک می گوییم! حالا و با کمک بازی Ketchapp Summer Sports رسیدن به رویاهایتان به صورت ملموس تری محقق شده است. جدیدترین ساخته ی استودیوی Ketchap ورزش های دو و میدانی و تابستانه را شامل شده و همچنین همراه بی نظیری برای این روزهای گرم تابستان به شمار می رود.

در Ketchapp Summer Sports در بازی های مختلفی همچون پرتاپ نیزه، دوی صد متر، دوی با مانع و... به رکورد زنی بپردازید و بازیکنان دیگر را به چالش بکشید. علاوه بر این با جمع آوری سکه و باز کردن آیتم های متنوع سرعت و رکورد های خود را بهبود بدهید و با قدرت بیشتری در میدان مسابقه حاضر شوید.

Ketchapp Summer Sports

Ketchapp Summer Sports

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 15/29.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سینا ذبیحی
    سینا ذبیحی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    هیچکدومشششش موجود نبود عی خدا

مطالب پیشنهادی