ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل و تاسیس دفتری در سان فرانسیسکو برای حمایت از استارتاپ ها و توسعه دهندگان نوپا

گوگل به تازگی خبر از تاسیس دفتر استارتاپ جدیدی در سان فرانسیسکو با مساحت بیش از 1100 متر مربع داده است که تا اواسط ماه سپتامبر میلادی باز خواهد شد. گوگل می گوید که فضای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

گوگل به تازگی خبر از تاسیس دفتر استارتاپ جدیدی در سان فرانسیسکو با مساحت بیش از 1100 متر مربع داده است که تا اواسط ماه سپتامبر میلادی باز خواهد شد. گوگل می گوید که فضای جدید به آنها کمک خواهد کرد تا «استارتاپ ها و توسعه دهندگان بین المللی و محلی را آموزش داده و با آنها همکاری کند.»

این دفتر جدید قرار است به برنامه شتاب دهنده Launchpad Accelerator گوگل کمک کند؛ برنامه ای که برای حمایت از توسعه دهندگان کشورهایی خاص مانند هند، اندونزی، برزیل و مکزیک تشکیل شده که به اعتقاد گوگل بازارهای میلیارد دلاری بعدی خواهند بود. استارتاپ های موفقی که راه خود را به این برنامه باز کنند، بدون پرداخت هیچ هزینه ای قادر به شرکت در برنامه های دو هفته ای گوگل در مانتین ویو خواهند بود و پس از آن به خانه بازمی گردند تا تجارت استارتاپ خود را آغاز نمایند.

گوگل در مقام توضیح گفته که دفتر جدید، میزبان رویدادهای فنی و کنفرانس های Tech Talks مختلف خواهد بود و علاوه بر این، جلساتی برای ملاقات تیم های مختلف «گروه توسعه دهندگان گوگل» برگزار خواهد شد. این کمپانی ساکن مانتین تاسیس دفتر جدید خود را بدان جهت دانسته که روز به روز به تعداد توسعه دهندگان علاقه مند به کار و تجارت افزایش می یابد.

در حال حاضر 50 تیم از چهار کشور مورد اشاره به برنامه Launchpad Accelerator گوگل پیوسته اند که به گفته ساکنین مانتین ویو، با «مشکلات محلی اساسی» دست و پنجه نرم می کنند. در نهایت باید گفت که حرکت تازه گوگل برای حمایت از استارتاپ های تازه کار امری ستودنی به شمار می رود و البته اگر پروژه ها به خوبی پیش روند، احتمال تاسیس دفترهای بیشتری در سراسر جهان وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی