ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه استقامت گلکسی نوت 7 و آیفون 6 اس در تست سقوط [تماشا کنید]

جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی نوت 7 امکانات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی دارد که آن را از سایرین متمایز می کند. اما یکی از اصلی ترین مشخصه های این کهکشانی بهره مندی اش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی نوت 7 امکانات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی دارد که آن را از سایرین متمایز می کند. اما یکی از اصلی ترین مشخصه های این کهکشانی بهره مندی اش از گوریلا گلس 5 است که باعث می شود از نظر استحکام یک سر و گردن بالاتر از رقبای اصلی اش از جمله آیفون 6 اس قرار بگیرد.

دستگاه های بهره مند از این نوع شیشه همانطور که شرکت سازنده شان، کورنینگ، اعلام کرده تا ارتفاع 1.6 متری از هر ده مورد سقوط در هشت مورد مقاوم هستند و آسیبی نمی بینند.

در ویدیویی که در ادامه خواهید دید، هرکدام از سقوط ها از ارتفاع یک متری اتفاق می افتند و برای این منظور از یک ماشین حرفه ای استفاده می شود.

طی مرحله نخست هر دوی دستگاه ها از قسمت پشت روی سطح می افتند که در نتیجه آن بدنه فلزی آیفون 6 اس دچار خش های سطحی می شود در حالی که شیشه پشت بدنه نوت 7 در گوشه ها دچار آسیب های قابل توجه می گردد.

در پایان این تست نفس گیر اما مشخص می شود که نوت 7 به خاطر بهره مندی از گوریلا گلس 5 جدیدترین نسخه از آیفون را پشت سر می گذارد. بهتر است از ارائه توضیحات بیشتر در مورد این ویدئو خودداری کنیم و از شما دعوت نماییم که خود شاهد آن باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ایمان Asgharpour
    ایمان Asgharpour | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

    هردو بد بودن چون شکستن زود سانسونگ همون اول پشتش شکست ایفونم که رو صفحه بخوره زمین تمومه کارش هردو بد بودن
    اما سامسونگ تو تست اخر عالی بود واقعا عالی و نشون داد با این که داقون میشه اما جان سخته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی