ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استرداد بلیت قطارهای مسافربری رجاء به صورت اینترنتی امکان پذیر شد

مردادماه نفس های آخرش را می زند و چیزی تا آغاز شهریور باقی نمانده. در این ماه مسافرت های بین شهری به اوج خود می رسند و خانواده ها تمام تلاش شان را می کنند تا در ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

مردادماه نفس های آخرش را می زند و چیزی تا آغاز شهریور باقی نمانده. در این ماه مسافرت های بین شهری به اوج خود می رسند و خانواده ها تمام تلاش شان را می کنند تا در واپسین ماه این فصل گرم از فرصت تعطیلی فرزندان خود و آب و هوای مطلوبش بیشترین بهره را ببرند و برای چند روز هم که شده به سفر بروند.

در همین راستا نیز تلاش شده تا شرایط و امکانات لازم برای خرید بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما تسهیل گردد تا خانواده ها مشکلی از بابت تهیه آن نداشته باشند و حتی المقدور بلیت های خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند.

حالا روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء خبر داده که به زودی امکان استرداد اینترنتی بلیت قطارهای این شرکت نیز فراهم می گردد و مبلغ استرداد به صورت اعتبار خرید در حساب کاربری اینترنتی فرد شارژ می گردد.

طبق گفته سعید رهنما مدیر بازاریابی و فروش این شرکت: استرداد و دریافت خسارت از مشتری در اکانت کاربری اینترنتی وی و براساس کدی صورت می گیرد که به شماره همراه مسافر ارسال خواهد شد. به این ترتیب، روشن است که مسافران باید در زمان خرید بلیت شماره تلفن همراه خود را به صورت دقیق ثبت کنند چراکه در این صورت قادر به پیگیری فرایند استرداد بلیت نخواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فرشاد بندری
    فرشاد بندری | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    مبلغ استرداد به صورت اعتبار خرید بازگشت داده میشه
    عجب آدمایی هستن اینا، به جای اینکه پول رو به حساب مشتری بازگشت بدن به جاش اعتبار میدن، خیلی مسخره ست واقعا، مشتری پول نقد پرداخت میکنه ولی به جاش پول اعتباری دریافت میکنه

مطالب پیشنهادی